Seuraa 

Innostaisi lähteä katselemaan vähän kirppareita, mutta en tiedä minne menisin, kun en niitä oikein ole kiertänyt. Syyhyttäisi tehdä " löytöjä" ! Radiokirppiksestä ja siitä Itsenäisyydenkadun kirppiksestä EN tykkää, kamalaa lumppua korkeilla hinnoilla ja löydöt vähissä tällaisella satunnaiskävijällä, kun ovat vilkkaita paikkoja. Nekalan kirppiksellä mulla oli joskun pöytä ja se ihan ok, kun iso(, jos sitä enää on?) Kaukajärvellä kuulemma on joku? Missä muualla on kannattavia " kohteita" ? Tää olisi mulla ensi viikon ohjelmassa...Lähinnä tytölle 80-92 kokoista vaatetta halajan, ehkä leluja ja saa sieltä jotakin kotiinkin löytyä, itselle mä en kuitenkaan löydä mitään kelpaavaa...

Kommentit (9)

Mutta aika harvoin niin käy. Toki jotkut kirppikset ovat suositumpia ja vetävät paremmin ihmisiä. Silloin myös tavara on monesti parempaa, ja kalliimpaa.

Esikoiselle löysin Radiokirppikseltä aikoinaan ihan kivasti vaatetta, mutta pitkiin aikoihin en sieltä ole mitään ostanut.

Kesällä ja syksyllä taas löysin tytölle kovasti kaikkea tuolta Itsenäisyydenkadulta, mutta kaikki oli yleensä aina yhdestä ja samasta pöydästä.

Tuo jonkun mainitsema Pirkan Kirpputorikeskus Kangasalla on myös ihan ok paikka, paljon pöytiä eikä niin kova ryysis kuin Radiokirppiksellä. Yleensä siellä on ainakin muutama ihan ok pöytä ja aina välillä ihan loistavia pöytiä. Syksyllä oli tosi hyvin lapsille hyvää vaatetta. Noin yleisesti ottaen hintatasokaan ei ole kamalan korkea. Viime viikolla viimeksi siellä kävin ja nyt oli kyllä tyhjää ja surkea tarjonta. Taitaa alennusmyynnit hiljentää kirpparikauppaa. Tai toisaalta perjantaina Radiokirppis KUHISI ihmisiä...

Olen kirppiksiltä katsellut vain hyväkuntoisia lasten vaatteita. Merkkivaatetta tai ns. tavallista vaatetta, mutta ehdottoman hyväkuntoista.

PS. LA-Kirppis Lielahdessa oli joskus aikoinaan myös ihan ok, toisin sanoen joskus teki hyviä löytöjä. En ole käynyt siellä aikoihin, millainen mahtaa olla nykyisin?

on vähän " syrjässä" joten ei kaikki parhaat mene " heti käsistä" ; ) Myös Kangasalan Pirkan kirppikseltä olen tehnyt hyviä löytöjä, mutta pöytiä paljon ja sekaan mahtuu myös ihan kaatopaikkakamaa : /

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olin autolla liikkeellä, mutta ainakin eilen oli joskus yhden maissa hiljaista, eli senkin puolesta mahtuu rattaillakin. Tuplakärryistä en mene takuuseen mahtuvatko joka nurkkaan...

Tuuristahan se on tosi paljon kiinni, mutta sieltä olen tehnyt Todellisia Löytöjä. Tosin kun siellä eilen pyörähdin, niin tuntui olevan aika heikkoa tarjontaa... mutta toisaalta pari viikkoa sitten löysin po.p:n käyttämättömän toppasetin, ja olin äärettömän tyytyväinen!

Joskus olen tehnyt löytöjä myös siperian kirppikseltä. Siellä on kyllä yleensä tosi huonolaatuista tavaraa, mutta saattaapi helmiäkin olla joukossa. Mm. tänä viikonloppuna bongasin sieltä 1970-luvun fredriksonin karvahatun taaperolleni. Ihan mahtava lakki!

Prisman lähellä on kuulemma ihan hyvä kirppis. Kaukajärven Jumbo on mielestäni surkea paikka, en ole löytänyt sieltä mitään muuta kuin yhden kirjan. En ymmärrä, kuinka saivat noin nopeasti uuden tilan vanhaksi ja tunkkaisen oloiseksi.

Tiitiäisessä mulla oli joskus pöytä, mutta tuntuu etteivät kuitenkaan menneet kaupasi vaikka olivat vielä hyväkuntoisia ja hinnatkin mielestäni sopivat.

LA-kirpputori lopettaa Lielahdessa, mutta on muuttamassa...olikohan Sammon valtatielle.

Se Kangasalan Prisman viereinen kirppis on Pirkan Kirpputorikeskus, aukioloajat löytyy http://www.pirkankirpputorikeskus.net/

Kävin nimittäin tänään siellä Kaukajärven kirppiksellä ja ehkä ensimmäisen kerran elämässäni ostin kirpputorilta jotakin! Tai olen tietty joskus jotakin ostanut, mutta nyt meni 20 ¿ ja sain paljon kivoja juttuja. Ikinä en ole esim. Itsenäisyydenkadun kirppiksellä nähnyt mitään ostettavaa, eli siihen nähden tuo oli minulle hyvä paikka, käyn toistekin. Kangasalle en ole vielä ehtinyt, kun ollaan oltu kipeitä.

Juuri niinhän se on, että oikea paikka ja aika, niin...Täytyypä käydä siellä Kangasalan puolella, onko Prisman lähellä se kirppis ja mitenköhän on auki? Voisi poiketa Prismassa samalla, en ole siinä ennen käynyt. Nimenomaan ehdottoman hyväkuntoiset lastenvaatteet haussa, ihan ketjumerkit kelpaavat, mutta merkkivaatteet olisivat kivoja löytöjä!

pääseekö Kaukajärven Jumbo kirppiksellä liikkumaan hyvin rattaiden kanssa? Ajattelin, että jos vaikka huomenna menis siellä pyörähtämään, kun ei ole vielä tullut käytyä..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat