Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun nää keskustelut on niin omituisia välillä. Ennen joulua ilmeisesti samat tahot haukkuivat Pandan suklaan lehmän ruuaksi. Välillä kysellään jonkun ihme hoitojen tai millon minkäkin perään ja saadaan yllättäen ylistäviä kommentteja ja yhteystietoja jonossa. Tai sitten mä olen vaan paranoidi ja Pandan haukkujat katkeroituneita vaajakoskelaisia... Ai niin, pari rasiaa saatiin, toinen sellanen isompi luxus-versio ja hyvin maistui taas.

Erehdyin ostamaan kerran tuollaista suklaata ja se oli aivan helevetin pahaa. Siis niin pahaa, että oli pakko käydä sylkemässä pois. Mieskin, joka periaatteessa on aina tykännyt tummasta suklaasta, totesi että juuei tarvitse meille ostaa.

Mutta aina pitää olla jotain, jolla erottua rahvaasta. Niin kuin jotkut osterit, oksettavat elävät limaiset lihanpalat.

Mieheni tykkää suklaasta, mutta yhtä hän vihaa: pandan suklaakonvehteja. Ja joka joulu hän saa niitä vanhemmiltaan lahjaksi - koska on lapsena niistä tykännyt.

Tumma suklaa rules!

Vierailija:

Lainaus:

Niissä on kovetuua kasvirasvaa ja transrasvoja. Me ei saatu yhtään, mutta jos olisi saatu niin oltaisiin heitetty pois.

Totta on, että prosenttisuklaan syöntimäärät ovat kerrallaan pienempiä, mutta sehän taas on hyvä asia. Suklaanhimo taittuu silti ja kaakao on terveellistäkin.

(ja kirjoitan Belgiasta käsintehtyjen luksuskonvehtien ääreltä, joten minulla on jonkinlaista vertailukohtaa)

Onhan se lahjana " liian" halpa, helppo, persoonaton ja epäterveellinenkin, mutta hyvää se on.

pari kulkeutui eri teitä, syötiin ne. itse ostin 5-7, osa vietiin jonnekin, osa syöriin. söin myös hyvällä halulla fasun konvehteja sekä paradis-laatikollisia. vielä on pari kaapissa, annan edellisten hiukan painua, sitten syödään taas.

vihreitä kuulia ei saatu eikä annettu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat