Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hiljattain selvisi että mieheni kärsii peliriippuvuudesta, on siis koukuttunut netissä pelattaviin uhkapeleihin =(

Hän " jäi kiinni" että oli ottanut hirveitä määriä kulutusluottoja ja muita vastaavia korkeakorkoisia lainoja. Varmaan ei olisi lopettanu ellen olisi nähnyt lainapapereita. Lyhennykset on lainoissa niin isot ettei niistä selvitä millään, pakko on ottaa lisää pankkilainaa taloa vastaan. Ja silti maksetaan tuota " töppäystä" seuraavat 20 vuotta.

Mikä saa fiksun miehen tekemmän jotain noin tyhmää?? En voi ymmärtää! Meillä on kolme ihanaa lasta, joista kolmas vielä ihan vauva. Olen kotona hoitovapaalla ja tulot siis tällä hetkellä minimissä. Ollaan suorastaa taloudellisessa ahdingossa. Laskin että meillä jää pakollista menojen jälkeen alle 100 euroa kuussa ja siitä pitäisi ostaa ruuat, pesuaineet, vaatteet ym. Ei voida selvitä millään =(

Mies on nyt tällä hetkellä ainakin lopettanut pelaamisen, mutta enhän voi häntä vahtia kokoajan. Jos haluaa pelata niin varmaan pystyy sitä tekemään esim. töissä.

Olen niin pettynyt ja surullinen ja vihainen kuin vaan voi olla. Mies on pilannu meidän perheen elämän tuolla. Ei oo varaa vaihtaa autoa parempaan, ei matkustella, ei mitään. Hyvä että pysytään ruuissa just just. Vaikka menisin heti takas töihin, olla mulla sen verran pieni palkka, että se ei kauheesti asiaa auta. Joka tapauksessa maksellaan monta sataa euroa kuussa " kuollutta lehmää" .

Onko kellään antaa mitään neuvoja? Onko kellään ollu vastaavaa? Miten selvitä tästä eteenpäin??

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat