Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (21)

tiimalasikroppa muuttui tasapaksummaksi ja koko 34 kooksi 32. Vyötärö levisi joitakin senttejä ja peppu ja reidet on pienemmäåt kuin ikinä. Paino sama kuin ennen raskauksia...

Itselläni on jo valmiiksi luonnostaan leveä lantio. Nyt raskauden aikana se on LEVINNYT. Ihailen farkkujani joita pystyin käyttää ennen raskautta ja olen haaveillut niiden käytöstä raskauden jälkeen. Kääk, jos lantioni ei kapenekaan takaisin... -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Levee lantio oli jo ennenstään, mut nykyään entistä leveempi! Aika vaikee löytää sopivia housuja, et on reisistäkin hyvät, eikä jumbot..

Naisen luurangostakin pystyy kuulemma päättelemään, onko nainen synnyttänyt vai ei.

Ja tämä johtuu (siis oman päätelmäni mukaan, hih) siitä, että leveämmällä lantiolla voi hyvin kantaa muksua, kun siinä on melkein kuin penkki sille valmiina. Tai siis meillä ainakin mies kantaa lasta puhtaasti käsivoimilla, ja minä siinä lonkan päällä. :D

Olen pieni ja hoikka, synnytyksen jälkeenkin, mutta lantio levisi sen verran että nykyään joudun käyttämään numeroa isompia housuja kuin ennen. Samoin kuin kengännumero kasvoi yhdellä koolla. Olen itsekin tehnyt joskus aloituksen aiheesta, mutta silloin tuli oitis lauma mammoja kertomaan että MAHDOTONTA, olen vain lihonnut ;) Kohta ehtinevät jo tännekin...

Olen laiheliini ja lantion luut on aina törröttäneet ikävästi. Synnytysten jälkeen ovat vielä enempi törröllään ja housukoko on kasvanut, vaikka samanlainen luuviulu olen edelleenkin.

Olin tosi luikku ennen raskautta ja jo raskauden aikana lantio leveni n. yhdellä koolla.

Vanhat venymättömät housut ei enää mene päälle, vaikka ylimääräistä ei kilojen puolesta ole jäänyt.

Yhdellä ystävälläni lantio leveni, mutta palautui hyvin pian takaisin pikkuruiseksi.

kolme isoa vauvaa olen tehny ja jokaisen mukana on tullu yksi koko lisaa rintsikoiden ymparykseen (kai 5 cm?). Kuppikoko valitettavasti pysynyt samana.

Mutta: vaikka painoa ei olekaan enemmän kuin ennen raskautta, en ole myöskään yhtä hyvässä lihaskunnossa kuin silloin. Aika todennäköisesti persuuksissa on vain enemmän löysää lihaa ja vähemmän timmiä lihasta...

Nivelsiteet löystyvät, jotta lapsi mahtuisi helpommin syntymään. Voi siis levitä vaikka olisi tehty sektio. Samoin jalkapöytä voi levitä eli kengänkoko kasvaa.

Ei tullut mieleenkään, etteikö sellaista voisi tapahtua raskauden vuoksi. Tietty voi, muuttaahan ikäkin ihmisen luustoa niin miksi ei joku muukin.

(Horjuva logiikka, tiedän :P)

Toivottavasti tämä leviäminen nyt kuitenkin jäi tähän, ettei sitä joudu joka raskauden jälkeen heittämään housuja vaatekeräykseen?

mä taas sain kaksoset ja silti samat farkut mahtui jalkaan.

Olen tosi paljon löysempi ja mielestäni rumemman näköinen

kuin ennen synnytystä nyt selluineen, mutta lantio on samanlevyinen

ja tosiaan kaikki vanhat housut mahtuu...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat