Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse en ole antanut 5 ja 6v katsoa. Idolseissa on rumaa kielenkäyttöä. Lapsityranneita voisi toisaalta opetustarkoituksessa antaa katsoa muttei näin pienten. Olenko liian tiukkapipoinen? Lapset (varsinkin 6v) haluavat katsoa yleensä aina samaa ohjelmaa mun kanssa. Silloin harvoin, kun tv:tä katselen... Nyt olen nauhoittanut ohjelmia ja yritän löytää hetken jolloin voisin rauhassa näitä katsella.

Kommentit (13)

Mutta tytö odottaa uusia Idoleita, ikää sillä 5vee. Lapsityranneja tms katsoessa kyselytulva on mahdoton, koska meillä ei rangaista jne ja meno suht rauhallista, mutta toivottavasti osaa arvostaa meidän perhettä, kun tuollaista katsoo. Fiksu muksu, tietää paljon asioita jne.

3v saattaa katsoa keskittynenä 5minsaa, sitten leikin lomassa silmäilee joitakin kohtia.

Haluamme varjella lastamme kertakäyttömusiikilta ja rappiokulttuurilta. Ei siis Idoleille.

Lapsityrannit kiinnostavat lasta kovasti. Sitä on ihan hyväkin katsella lapsen kanssa. Mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja ohjelman loputtua on iloinen siitä, että lapset oppivat olemaan kilttejä. Selittää, että " ensin ne oli ihan tuhmia ja niitten äitiä harmitti, mut sitten ne oppi olemaan kiltisti ja kaikki on hyvin taas" .

Idolsejakin katsoo joskus, yleensä ei kiinnosta... Vähän alle kaksivuotiaana katsoi Idols-finaaleja kanssani ja tanssi minkä suinkin jaksoi =)

Minä taas tykkään, kun voi usein kertoa, että hoitajat nuhtelevat vanhempia(!) ja kieltävät huutamasta lapsille. Ja että ei saa piiskata tms. Ja aikuisia lähetettiin jossain jaksossa oikein koulutusleirille (vihanhallinta tms).

Erityisesti isomman (6v) suosikki.

Vierailija:

Lainaus:

tosin lapsityrannien aikana selitän kuinka lasten on annettu käyttäytyä miten sattuu ja nyt yritetään korjata tilannetta.

Lapset 1,5v, 3v ja 6v

tosin lapsityrannien aikana selitän kuinka lasten on annettu käyttäytyä miten sattuu ja nyt yritetään korjata tilannetta.

Lapset 1,5v, 3v ja 6v

Vierailija:

Lainaus:

Eli kaikki kiinnostavat ohjelmat tallennetaan tarvittaessa. Lapset saavat katsoa omia ohjelmiaan n. tunnin ajan päivässä, eli yleensä kakkosen lasten tunnin.

Eli kaikki kiinnostavat ohjelmat tallennetaan tarvittaessa. Lapset saavat katsoa omia ohjelmiaan n. tunnin ajan päivässä, eli yleensä kakkosen lasten tunnin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat