Seuraa 

Vauvamme 7.5 kk puree tissiä. Hän on osaimetyksellä ja nyt menee minulta hermot. Pureminen alkoi ylähamapiden puhkeamisen jälkeen (7 kk), alahampaat tulivat jo 4 kk iässä. Pureminen tekee ihan törkeän kipeää, eikä vauva irrota otetta kuin jos työnnän oman etusormeni vauvan suupielestä sisään. Torumiset ja muut eivät tehoa. Pureminen vain pahenee. Oletteko lopettaneet tämän syyn vuoksi imettämistä? Olen alkanut karttaa imettämistä ja pelkään, että taas pureminen vain kovenee. Puruleluja ja muita jäystää täyttä häkää. Omat tissini vuotavat verta...

Kommentit (3)

Siis jotkut sanovat, että kun vauva puree tissiä niin ottaa nenästä kii, jolloin vauvan on pakko avata suu hengittääkseen ja näin ollen pureminen loppuu! En tiedä kuinka käyttökelpoinen tää vinkki on, mutta voisi olla ainakin kokeilun arvoinen, jos puremista tapahtuu!

Itsellä ei vielä kokemusta, kun tuo meidän vauva sai vasta ensimmäisen hampaansa...mutta ehkä vielä joku päivä itsekkin olen samassa tilanteessa, joten vinkkejä jään kaipaamaan minäkin...

juuri siinä vaiheessa kun ylähampaat puhjenneet. Erityisesti kuopuksen kanssa ongelmia. Pari päivää ihan tärisin pelosta aina kun piti ruveta imettämään. Mä sain puremisen loppumaan siten, että imetin vain kun poika oli TODELLA nälkäinen, eli en tuputtanút tissiä. Sitten laitoin nännin kunnolla suuhun, eli silloin poika ei saanut purtua. Jos nänni oli huonosti (liian vähän suussa) poika puri varmasti. Sitten vielä nykäisin tissin nopeasti pois heti kun huomasin pojan rupeavan irrottamaan otettaan. Parissa, kolmessa päivässä pureminen loppui kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat