Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Alkaa tämä vauva-arki sen verran helpottaa, että aikaa jäisi lukemiseenkin...siispä, nyt mielenkiintoiset& hyödylliset kirjavinkit ovat tervetulleita! :D Siis, lastenhoitoa ja kasvatusta käsittelevät ensisijaisesti, mutta muutkin käyvät toki!

t.Saraida

Kommentit (1)

mutta koskettava ja dramaattinen kirjasarja ja tositapahtumiin perustuva elikkäs Liza Marklundin kirjat Uhatut ja mikäs se toinen nyt olikaan, olikohan joku pakomatka vai mikä lie???

Kirjasarjan kolmas kirja on myäs ilmestynyt ja sen kirjoittaja on Mia Eriksson jonka elämästä nuo kaksi ensimmäistä kirjaa kertovat.

Kirja kertoo siitä kun Mia Erksson rakastuu muslimimieheen, josta sittemmin eroaa ja eron jälkeen mies alkaa ahdistella Miaa ja hänen perhettään niin paljon että hän joutuu pakenemaan ns. maan alle eli vaihtamaan henkilöllisyyttään jne. Kirja(t) on tosi koskettavia sillä kaikki tapahtumat ovat oikeasti tapahtuneet Ruotsissa.

Itse olen lukenut nuo kaksi ensimmäistä ja innolla odotan koska ehdin tuon kolmannen lukea jossa Mia itse kertoo tarinaansa jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat