Vierailija

olen naimisissa ja yhden lapsen äiti, mies oli myös liitossa ja isä. Emme harrastaneet seksiä vaikka muutoin oli ihanaa ja kiihkeätä, nyt en saa häntä mielestäni, pitäisikö vain uhohtaa ja jatkaa omaa elämää? Vaihdoimme numeroita mutta meillä on välissä yli 100 kilometriä. Haikea olo.. t. hajamielinen

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pitää olla sellainen että häneen rakastuu uudestaan ja uudestaan vaikka olis miten monta vuotta yhteis eloa takana. Jos ei niin ole niin eikun puhelin käteen ja seikkailuun. Parempi seikkailla tai olla yksin kuin huonossa suhteessa........

Eihän hänkään ole soittanut.

Ja tosiaan lapset etusijalle!! Jos pitää käydä vieraissa, käy salassa, mutta ei sen enempää, jos nykyinenkin on ihan kunnollinen.

Ihastumisia tulee ja menee, perhe pysyy.

Sehän on vain luonnollista. Jos ei intohimoa oman puolison kanssa ole enää, on sulaa typeryyttä nyhjätä onnettomana. En itse tiedä, onko parisuhteessa oikeastaan muuta tarkoitusta kuin kiihkoisa seksi sekä orkkujen määrä. Mielestäni ei.

mieli tekis mutta 5:n vastaukseen viitaten aikuisella ihmisellä pitää olla vähän selkärankaa ottaa vastuuta elämästään ja varsinkin lastensa elämästä eikä ajatella vaan omaa napaansa.

Jos sinulla ei olisi lapsia, tilanne olisi toinen.

Jos nyt kikkailet parisuhteesi karille, lopputuloksena eniten kärsii lapsesi. En halua olla tiukkapipo, ja on sitä itekin tullut nussittua kaikkea mikä liikkuu, mutta ainakin minulla lapset muuttavat vastuuajattelun ihan kokonaan. Lapset ovat sivullisia, ei niitä kiinnosta saiko äiti vierasta munaa vai ei. Ne tietää vain sen ettei näe vanhempiaan niin paljon kuin ennen.

poitsu75

Mutta kyllä se niin on että ei vakituisessa pitkäkestoisessa suhteessa saa enää tuntea sellaista kiihkoa ja intohimoa! Rakastumaan ei kannata suunnata, sitten on vaikeampaa.. Oma suhdekkin voisi paremmin jos välillä saisis kunnon kyydit:)

Kuinka monella liitossa elävällä on vieraita?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat