Vierailija

Tuli tällainen ajatus tänään mieleen. Onko yhdyntä mahdollinen ja jos on, vaurioittaako se naista pahastikin. Tuskin raiskaaja alkaa tamponia uloskaan kaivaamaan.

Kaikkea sitä tuleekin mietittyä, mutta valaiskaa minua.

Sivut

Kommentit (39)

Mun ystävälleni on kerran unohtunut tamponi sisään. Meni lääkärille outojen oireiden takia, ja syyksi pajastui kolmisen viikkoa sisällä ollut tamponi. Oli sinä aikana harrastanut seksiäkin. Se tamponi oli painunut sinne perälle poikittain, eikä ollut tuntunut missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että jos alkaisi epäilyttää (joku seuraa), alkaisin esittää mielisairasta. Siis tyyliin pälpättää yksinään ja vilkuttelee taivaalle, pysähtyy äkisti tutkimaan maanmatosia tms.

Mitenköhän tehois?

Kiva huomata että muutkin miettivät samanlaisia päättömyyksiä kuin minä.

:P Mä olen joskus miettinyt että mitä mahtaisi raiskaaja tuumia jos rupeaisi pissimään kesken kaiken. Saataisi jäädä hommat kesken jos ei ole mikään pissakakkafetissi kyseisellä tyypillä.

Ja ihan samaa tamponiasiaa olen itsekin ajatellut.

Kuivan tamponin kanssa tuntuis saletisti kyllä epämiellyttävältä, mutta niin kai raiskaus aina.

Jälkeenpäin sitten tulehdusriski jos tamponi survoutuu jonnekin syvälle sisuksiin eikä sitä järkyttyneenä muista poistaa.

Olen nimittäin monta kertaa harrastanut seksiä niin että on ollut tamponi. Kyllä se sinne mahtuu, kun menee pohjalle poikittain. On vähän hankala saada pois tosin.

ap pohtii edelleen ja kiva että muutkin miettii samoja asioita. Joskus olen lukenut, että raiskaaja saattaa perääntyä, jos sanoo olevansa raskaana. Alkuvaiheessahan se ei näy ulospäin. Ja toki tiedän, että suurin osa raiskauksista tapahtuu parisuhteissa ja tuttujen tekemänä, mutta hyvähän on asioista tietää enemmän. Enkä kulje pelko mielessäni, kunhan pohdin. Myös sitä, jos raiskauksen uhriksi joutuu, meneekö elämä "pilalle". Onko keinoja päästä kokemuksen yli?

Tyyliin kiva että muutkin miettii näitä....

No mut ekaan kysymukseen vastaus. Tampoonin kanssa voi naida aivan hyvin. Teemme usein niin menkkojen aikana, eikä siitä mitään vauroita ole tullut.

Mutta raiskaus on kyllä niin kamala tilanne että ei siinä tule mitään hauskoja kommentteja mieleen tai pissakakkaleikkejä. Toivoo vaan säilyvänsä hengissä... ja sen jälkeen toivoo vaan kuolevansa.

Kaveri oli lenkillä silloin. No onneksi kaverillani oli menkat ja hän käytti pelkkää sidettä. raiskaaja rupesi yökkäilemään nähdessään veren ja kaverini pääsi karkuun..

Ja raiskausta yrittänyt mieskin jäi kiinni vielä samana iltana.

vaikka useampikin tampooni jos vaan laitetaan......... Luulen kyllä että useita miehiä hieman hirvittäisi jos tulisi narut ja veret vastaan.

UNOHTAA tampponin sisään? Miten se onnistuu?

JA tosiaan suurin osa 95% raiskauksista on jonkun tutun/ sukulaisen tekemä (puoliso, setä, eno, serkku, äidin uus mies, isän kaverit jne).

Nuo puskaraiskaukset on huomattavasti harvinaisempia. Ja sen takia raiskauksesta voi olla hyvinkin vaikea päästä yli! tekijä on tuttu.

Tiedän jonku tapauksen missä kaksi sukulaismiestä raiskasi lukioikäisen tytön. Hyi ....

Naisesta tuntuu että pohjassa on. Ja samoin mies tökkää jo "pohjaan". Lisäksi emätin on pohjastaan melko iso, sinne mahtuu kyllä tavaraa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat