Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Stana.. puolet AMK opinnoista takana, ja ilmeisesti en varsinaisesti hyödy työrintamalla uudesta koulutuksesta ainakaan tällä paikkakunnalla. En voi lopettaa, koska olen jo lainaa ottanut ja ne rahat olis menny ihan hukkaan. Koko ajan olisi töitä, niin paljon kun jaksais opintojen ohella perheellinen tehdä. Vakipaikkojakin olisi, jos hakis. Nyt taas jälleen kerran tuntuu, et ei jaksa opinnot kiinnostaa. Pakko vaan jatkaa, periaatteessa mitään en kesken jätä, mut kun sais intoa jostain loppuajaks. Huomenna taas aamuvuoroon töihin ja su iltaan. Mies on lasten kanssa. Sekin masensi kun en saanut mieleistä harjoittelupaikkaa, menen taas sellaseen , jossa ei opi mitään uutta. Olen sos. ja terveysalaa kolunnut monta kymmentä vuotta.

Kommentit (2)

Päättötyön olen melkein tehnyt. Mutta ei millään jaksa enää jatkaa opiskeluja, tuntuu, että motivaatio aivan hukassa. Etsin koko ajan työpaikkaa, ettei tarvisi enää opiskella, mutta kun noin " vähää" vaille ja periaate on ollut, että mitään en jätä kesken minkä olen aloittanut. Niin ja opintolainaa olen jounut nostaan joka vuosi, niin kuin perheelliset yleensä. Mistä voimia tulevaan....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat