Seuraa 

ja tuntuu että pää on kuin ruuvipenkissä. Tätä on kestänyt jo viikon! Olen joka päivä venytellyt useaankin otteeseen, mies on hieronut suunnilleen joka toinen päivä (joka auttaakin hetkeksi), olen käyttänyt linimenttiä, särkylääkkeitä ja relaksantteja (Sirdalud)

Aamulla on ihan hyvä olo, mutta viimeistään iltapäivällä alkaa päänuppia kiristämään niin kovasti, että useimmiten on turvauduttava särkylääkkeeseen. Lihakset on kireänä kuin viulunkieli ja todella kosketusarat.

Luultavasti niska- ja selkärangassa on taas nikamalukkoja ja haenkin lähetteen fysikaaliseen, mutta miten selviän sinne saakka??! Hyvät neuvot ja ideat nyt kehiin, millä edes tämä päänsärky loppuisi! Siis jotain muuta kuin jatkuva lääkkeitten napsiminen...

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:


" Aamulla hyvä olo, mutta iltapäivällä..." eli ongelman aiheuttaa huono työasento. Jännität niskaasi/ hartioitasi. Vaihda heti työasentoa. Apua saat työterveydenhuollosta ja jos ei muuta niin tarkkaile minkälainen asentosi on.



Jos paikat jo tulehtuneet niin muu ei auta kun fysioterapia. Sen jälkeen et päästä itseäsi tohon kuntoon. Pidä taukoja työssä, venyttele ENNEN kun sattuu. Jos vaan aikaa niin ala uimaan. Se tekee hyvää.



Nimimerkki hirveät hedarit niskan takia aiemmin.




mutta vähemmän esim. epäergonomisia työasentoja. Ja niska on ihan yhtä jumissa iltapäivällä, vaikka olisin vapaallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanoit harrastavasi liikuntaa..Minkälaista? -Mulla itsellä järkyttävän kipeät niskat ajoittain (enemän), johtunee nukkumisasennoista ja kummalisesta jännityksestä.

Avun olen saanut kuntosaliharjoituksesta. Tänäänkin oli pakko mennä kun niskoja pakotti..

www. kansanlaakintaseura. fi sivulta löydät sinua lähimmän jäsenkorjaajan.

Kärsin itse samanmoisesta päänsärystä ja siihen on minulla auttanut jäsenkorjaus jossa normaalin hieronnan lisäksi pannaan nikamat oikeille paikoilleen.

Muuten kannattaa tosissaan kiinnittää huomiota omiin asentoihin ja siihen että onko sinulla oikeanlaiset tarpeeksi tukevat liivit jos omaat isot rinnat jne..

mulla semmoinen lämpötyyny. 2 tyynyä ja sen päälle lämpötyyny ja sitten särkylääke. eli sun pitäis olla sellaisessa puoli kaltevassa asennossa. toi lämpötyyny on mulla ehdoton lääkkeen kanssa, koska lihakset lämpenee ja särkylääke auttaa paremmin. mulla skolioosi selässä.

" Aamulla hyvä olo, mutta iltapäivällä..." eli ongelman aiheuttaa huono työasento. Jännität niskaasi/ hartioitasi. Vaihda heti työasentoa. Apua saat työterveydenhuollosta ja jos ei muuta niin tarkkaile minkälainen asentosi on.



Jos paikat jo tulehtuneet niin muu ei auta kun fysioterapia. Sen jälkeen et päästä itseäsi tohon kuntoon. Pidä taukoja työssä, venyttele ENNEN kun sattuu. Jos vaan aikaa niin ala uimaan. Se tekee hyvää.



Nimimerkki hirveät hedarit niskan takia aiemmin.

Vierailija:

Lainaus:


www. kansanlaakintaseura. fi sivulta löydät sinua lähimmän jäsenkorjaajan.

Kärsin itse samanmoisesta päänsärystä ja siihen on minulla auttanut jäsenkorjaus jossa normaalin hieronnan lisäksi pannaan nikamat oikeille paikoilleen.

Muuten kannattaa tosissaan kiinnittää huomiota omiin asentoihin ja siihen että onko sinulla oikeanlaiset tarpeeksi tukevat liivit jos omaat isot rinnat jne..




Vierailija:

Lainaus:


Sanoit harrastavasi liikuntaa..Minkälaista? -Mulla itsellä järkyttävän kipeät niskat ajoittain (enemän), johtunee nukkumisasennoista ja kummalisesta jännityksestä.

Avun olen saanut kuntosaliharjoituksesta. Tänäänkin oli pakko mennä kun niskoja pakotti..




Tosin hiihtämään eikä pyöräilemään nyt pääse ja salillakin lihakset tuntuu kipeytyvät vielä entisestään. Saliliikunta itseasiassa aika kausiluontoista ja ennen joulua oli varmaan 2kk tauko.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat