Seuraa 

Carena Twin kaksosten matkarattaat entä Carena Tricar Twin kaksosten kolmipyörärattaat siis noista käyttökokemuksia?!

kertokaa minkä-ikäisillä ollu käytössä ja kaikkea muuta plussat ja miinukset...

Kommentit (3)

Meillä on myös nuo 3-pyöräiset Carenat 2,5 vuotiaalla ja vauvalla. Pitkän harkinnan jälkeen päädyttiin niihin, koska tarvitsemme vaunuja eniten lenkkeilyssä/ulkoilussa ja toimivat mielestäni siinä erinomaisesti: istumatila leveä (isompi mahtuu toppahaalareissakin hyvin), kevyet työntää ja hinta kohdallaan. Kovin kallista en arvannut ostaa, kun ei tiedä, miten pitkään vanhempi vaunuissa ylipäätään viihtyy. Ovat yllättävän suojaisat eli vauvakin on kantokassissa (meillä Emma) hyvin suojassa. Vanhempikin mahtuu vaunuissa ottamaan nokoset makuuasennossa, joten tilaa siinäkin suhteessa kivasti.

Huonoja puoliakin löytyy kuten kaikissa muissakin tuplavaunuissa, minkä totesin valintaa miettiessäni. Eli ovat tosiaan sen verran leveät, ettei välttämättä joka paikkaan pääse (kerran olen jäänyt vaunuineni jumiin kassalle). Toinen jonkun verran häiritsevä seikka on se, ettei selkänojaa saa aivan pystysuoraan eli istuessa siinä on vähän takakenossa eikä siten näe yhtä hyvin kuin jos istuisi ihan suorassa. Etupyörä ei käänny, joskus tuntuisi, että liikkuminen olisi tietyissä paikoissa helpompaa, kun se kääntyisi. Jalkatuki on yhtenäinen, mutta en ole ainakaan vielä nähnyt siitä olevan mitään haittaa, toiminut ihan hyvin.

Tärkeää on tosiaan miettiä, missä tuplavaunuja tarvitsee ja mitä ominaisuuksia niissä pitää olla. Ulkoilussa nämä Carenat hintaansa nähden todella hyvät, mutta kaupungilla vähän hankalat. Meillä harkittiin näiden lisäksi Jovi Landia ja ulkomailta joitakin 3-pyöräisiä, mutta näihin lopulta päädyttiin. Jovit tuntuivat tosi painavilta, mutta niissäkin oli istuintila huomattavasti leveämpi kuin Emmaljungan ja Brion vaunuissa, vaikka renkaista leveys ihan sama noiden kanssa. Olemme olleet tyytyväisiä valintaamme. Jos pitäisi valita uudelleen ottaisin nämä tai sitten tilaisin ulkomailta 3-pyöräiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla kokemusta lähinnä noista kolmipyöräisistä tuplarattaista.

Nyt käytössä ollut lähinnä vain esikoisen (ens kuussa 3v.) ja vauvan(2kk) kanssa. Olen tykännyt paljon. Mielestäni aika tilavat kun tuo esikoinenkin(noin metrin pitkä) mahtuu niissä istumaan ja carenan kova kantokoppa vieressä.

Mutta päätettiin tänään just myydä pois ja hommata meille kunnon rattaat vauvalle ja niihin sitten seisomalauta :)

Mutta ollaan tykätty kyllä rattaista kovasti. Vauvakin on hyvin suojassa siellä kuomun alla, kun makaa kantokopassaan. Tuota itse ensin pelkäsin että vauva on ihan " suojaamattomana" , mutta hyvin pysyy lämpimänä ja suojassa.

Minusta rattaat on vielä ihan hyvännäköisetkin(väriltään mustat ja musta kantokoppa), että kelpaa niitä työnnellä :o)

Muuta huonoa rattaista en keksi kuin ettei niillä mahdu joka paikkaan..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat