Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen kuullut muualta, että "ystäväni" haukkuu minua selän takana. Kateus on varmasti suurin syy, mutta kun en jaksaisi selvittää asioita tyypin kanssa. Pitäiskö katkaista välit puhumatta mitään vai laittaisinko tekstarin, että "tiedän mitä puhut minusta, hyvästi". Miksi ihmisten pitää olla niin älyttömän kateellisia toisilleen? Kyllä jokainen joutuu joskus kokemaan vastoinkäymisiä, toki toiset enemmän ja toiset vähemmän.

Kommentit (2)

mun ystävä spekuloi mun asioita mun miehen kanssa puhelimessa, soitteli sille töihin yöllä ja kyseli minusta ja kertoi näkemyksiään mun asioista, pyysipä vielä vaihtamaan naistakin jokusen keran että ottais ennemmin tän kaverin eikä pitäis mua, eikä kumpikaan kertonut mulle, jäivät kiinni kun näin tekstiviestin ja sitten mies tunnusti kaiken. jep jep.

Itselleni kävi aikoinaan sama juttu. Nostin asian esille ja sieltä tulikin melkoinen kaunaryöppy vastaan. Jälkeen päin ajattelen, että olisi itselle ollut helpompaa vain etäännyttää välit pikku hiljaa, ilman asian esille ottamista. Mutta halusin, että pahaa puhunut 'ystäväni' joutuisi sanoistaan vastuuseen, eikä pääsisi kuin koira veräjästä. Toisaalta ajattelen, että se että näin tämän ihmisen todellisen luonteen ja taipumuksen pahantahtoisuuteen, säästi minut monelta asialta. Asiat sovittiin välillämme ja en kanna kaunaa henkilöä kohtaan. Kuitenkin henkilö osoittautui käytyjen keskustelujen perusteella erilaiseksi, kun olin kuvitellut ja en vain enää pitänyt tätä ihmistä sellaisena, jonka haluaisin päästää lähelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat