Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Tein haalari löydön varastostani, olin aikoja sitten ostanut alle 10e jonathanin käytetyn puvun. Nyt se on oikean kokoinen, ja toisen käytetyn saan 20e toiselle lapselle.

kiinostais tietää paljon haalarit maksaa uutena? Tuntuu ihanan pehmeältä puku, ja toivottavasti on käytössä hyvä. Jos ensi taveksi ostais uudet...

onko millaisia kokemuksia jonathanin haalareita?

Kommentit (3)

oli alennuksen jälkeen reilu 37 euroa, kun kävin torstaina hakemassa. Tän vuoden värit oli vaan aika oudot. Jotenkin likaisen oloisia, tai jotain...

Ei vedä vertoja reimatecille tai remulle, kun se yläosa on kuitenkin eri kangasta. Ja jos vesilätäkössä pitää kroolata, niin kyllä se kastuu...

Hintaansa nähden jonathan on kuitenkin tosi hyvä puku ja jos voi jotenkin välttää noita uimahetkiä vesilätäköissä, niin hyvin pärjää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moikka!

Jonathan peruskosteussuojahaalari maksaa 63¿

Monet tykkää Jonathanista juuri siksi koska se kosteussuojakangas ei ole niin jäykkää kuin reimatecillä, itse tykkää kummistakin, reimatecin väreistä ja leikkauksista enemmän, Jonathanin hinnasta enemmän =)) Kumpikin mielestäni oikeasti ovat yhtä hyviä käytössä, kokemus kolmelta lapselta jo, ja kotimyyjänä. Reimatecin rukkaset tosin ovat paremmat kuin Jonathanin koska saumat on teipattu, mutta r-tec rukkaset maksaa 29¿, jonathanin 7,50¿.

Jonathan on mielestäni markkinoiden parhain kosteussuojahaalari hinta-laatu suhteeltaan, lenne on yhtä hyvä ja kivemman näköinen yleensä, mutta noin 20¿ kalliimpi, remut on kuulema yhtä hyviä mutta aika samanhintaisia ehkä hiukka kalliimpia ja anteeksi mielipiteeni mutta paljon rumempia ;) Reimatecit ovat paljon kauniimpia mutta puolet kalliimpia, samoin rasavil on kallis, ja itse inhoan niitä eniten kosteussuojahaalareista, meidän perheessä on kaksi hoikkaa lasta ja yksi pulleampi ja rasavilin haalarit ovat mittasuhteeltaan jostain syvältä mielestäni (olen tarkka haalarin istuvuudesta, en esim osta liian isoa yms) ja rasavilit taas omasta näkökulmasta ja mielipiteestäni ovat rumia yleensä myös.

Mutta huom, nämä ovat vain minun mielipiteitäni, ei mitään faktoja ;) mutta kokemuksen perusteella voin ehdottomasti vain suositella Jonathaneja !

tuusis

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat