Vierailija

Kauan kesti? Oliko mahakipua? Meillä lapsella tauti raju, ja nyt yleiskunto 0, maha särkee yhä, vaikka ei enää olekaan oksentelua

Kommentit (14)

3v:llä kaksi päivää(!) oksentelua, alussa rajua sen 10h.

Ripulia ja mahakipua kesti 4-5 vrk!

Itselläni kesti oksentelua myös 2vrk ja mahakipua viikon ellei pari, sillä tauti ei tullut minuun hetkessä.

Imetettävä lapsi selvisi parin tunnin oksentamisella ja kahden päivän lievällä ripulilla.

Mies oksenti päivän ja ripuloi pari päivää päälle.

Ja niin kamala tauti oli lihassärkyineen ja kuumeineen että mieluummin itse ottaisin alatiesynnytyksen ilman kivunlievitystä ompeluineen.

yleensä meidän lapsilla oksentelua/ripulia on kestänyt pari-kolme päivää ja lisäksi on saattanut olla kuumettakin. Alussa varsinkin oksentelu voi olla rajuakin; esim. tunnissa voi lapsi oksentaa montakin kertaa, taudista toipumiseen voi hyvinkin mennä lähemmän viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

miksi kukaan ei ole vastannut. Katsos, kun ei meillä ole lapsilla onneksi koskaan ollut vatsatautia niin tälläisen avaaminen, saati vastaaminen on vähän turhaa n' est-ce pas?

Mulla oli määrittelemätön viirustauti joulukuun puolivälissä. Rajua oksentelua kesti 10 tuntia, ripulia vaan muutama kerta. Seuraavan vuorokauden olin vielä maassa.

Vatsa ei tullut niin kipeäksi kuin olisin luullut. Luulin siis että rajusta oksentelusta vatsalihaksetkin olisi kipeät. Niin on joskus ollut yskästä.

Olin töistä poissa kolme päivää ja sen jälkeen oli vielä viikonloppu.

Ja tartunnan kannalta muistutan siitä käsihygineasta ja jokaisella pitää olla omat pyyhkeet.

Parempia vointeja pojallesi.

edes avannut, koska otsikosta näin, ettei liity minuun mitenkään, mutta ap:n piti ryhtyä ruinaajaksi tuolla toisessa ketjussa. Tyhmää tollanen, siksi oli pakko kommentoida tänne. Duh!

5

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat