Seuraa 

Tulipa tänään mieleeni, että kun tyttömme aloittaa eskarin ensi syksynä, niin peritäänkö siitä maksu niinkuin päivähoidostakin? Ei kai...? Jos peritään ja perimiskäytäntö on sama kuin ph: ssakin, niin maksut nousevat 200¿/kk...!!

Tällähetkellä meillä on 10 hoitopäivää kk eli 95¿/kk. Päivähoidossa ollaan siis km 2-3 kertaa viikossa. Eskarissa kait käydään ma-pe vaikka vanhemmat olisi vapaallakin? Eli " päivähoitopäivät" siis lisääntyy merittävästi.

Onko " pakko" viedä eskariin joka päivä? Aika rankkaa 6 vuotiaalle, jos joutuu jäämään vielä ip- hoitoon ja mahdollisesti viikonloppunakin hoitoa.

Kommentit (8)

sanottin, ettei tarvi tulla kun nuorempi sisarus oli kipeänä. Kysyin, onko jotain erityistä ohjelmassa, ei ollut ja eskariope sanoi, että tekevät rästiin

jääneitä juttuja sitten myöhemmin.

Eskari ei ole mikään koulu, sitä ehtii kyllä käymään vielä ihan tarpeeksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esikoulu on ilmainen. Ja kyllä siellä käydään viitenä päivänä viikossa. Sairaustapaukset ovat erikseen. Eihän lapsesi tule käymään kouluakaan 2-3 päivää viikosssa vaikka vanhemmilla olisikin arkivapaapäiviä.

Esiopetukseen voi osallistua joka päivä.

Jos lapsi tarvitsee kokopäivähoitoa, maksetaan niiden tuntien mukaan,

jotka " ylittävät" esiopetusajan, esim. jos tarve on aamusta klo 7 lähtien ja lapsi haetaan klo 16, päivähoidon osuus on yli 5 h.

Jokatapauksessa maksat vähemmän kuin kokopäivähoidosta alle

eskari-ikäisellä.

Jos lisäksi on säännöllisiä vapaapäiviä eli hoidon tarve on esim. 16-17

päivää kuussa, saat maksunalennusta. Vapaapäivinäkin voin osallistua pelkkään eskariin.

opesta kiinni. itse olen ollut neljän eri eskariopen työparina ja kolme heistä oli aivan ihania ja osaavia, hyviä, taitavia jne. ja se neljäs oli pohjanoteeraus.

opettaja pyysi ilmoittamaan etukäteen, jos lapsi on poissa eskarista. Omani on välillä ollut joitakin päiviä pois ja olen pyytänyt eskaritehtävät mukaan, jotta lapsi on tehnyt samat tehtävät kuin muutkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat