Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei kaikki vauvahaveilijat!

Mulla on todettu ennen ensimmäistä raskautta polykystiset munasarjat ja raskaus ei silloin ollut mahdollinen ilman lääkitystä ja söinkin Metformin lääkettä. Kerkesin syömään niitä 3kk,kunnnes sain tietää onnellisesti olevani raskaana! Nyt tyttäremme täyttää ensi kuussa 2v ja haaveissa on toinen lapsi. Nyt olen käydä uudestaan gynellä tarkistuttamassa munasarjojen tilanteen ja siellähän ne kystat taas oli tullut takasin...

No sitten soitin viime ma omalle lääkärille tilanteesta joka siellä oli ja se laittoin asiaa eteenpäin. No tänään lääkäri soitti mulle ja sanoi, että olen saanut luvan nyt aloittaa syömään niitä samoja lääkkeit' , kun silloin ensimmäisestäkin raskaudesta söin.Pitää mennä vaan alkuviikolla labraan otatuttaan verikokeita,selvittääksemme mun jonkin hormoonitason tai jotain!! =) Vitsit, olin niin tohkeissani tuosta uutisesta että pian saan aloittaa lääkityksen, niin sitten jospa se toinen raskauskin olisi mahdollinen ja perheeseemme tulisi toinen ja toivottu lapsi. Sitten lapsilukumäärä oiskin täynnä=)

Olen niin innoissani, että ajattelin purkaa asian myös tänne teille!

Jos joku on samassa eläntilanteessa ja sama lääke on tuttu jollekkin toiskkin, ois mukava kuulla tarinasi myös...

T. Äippä 81

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat