Vierailija

Syön päivässä suunnilleen näin:



Aamupala: 2 palaa ruisleipää, Keijua, kinkkua, salaattia, tomaattia ja kurkkua päällä, kuppi teetä ja jogurtti (rasvaton)



Lounas: riisiä/pastaa/ perunaa +lihaa/kalaa/kanaa normaali annos (milelestäni), salaattia ja vettä



Välipala: kahvia ja pulla



Päivällinen: jokin valmisruoka kinkkukiusaus tms tai lämmitän lounaan tähteet, leipäviipale, päällä Keijua. Salaattia ja vettä



Iltapala: hedelmä (banaani, omena, tai 2 mandariinia) + viili (1% rasvaa)







Kysymys siis kuuluu, että kun paino ei putoa vaik liikun, niin ilmeisesti syön jotenkin väärin, eli mitä pitäisi muuttaa ruokavaliossani? Syönkö liikaa ruokaa vai missä mättää? Kiitos vinkeistä!

Kommentit (4)

Vierailija:

Lainaus:


Syön päivässä suunnilleen näin:



Aamupala: 2 palaa ruisleipää, Keijua, kinkkua, salaattia, tomaattia ja kurkkua päällä, kuppi teetä ja jogurtti (rasvaton)



Lounas: riisiä/pastaa/ perunaa +lihaa/kalaa/kanaa normaali annos (milelestäni), salaattia ja vettä



Välipala: kahvia ja pulla



Päivällinen: jokin valmisruoka kinkkukiusaus tms tai lämmitän lounaan tähteet, leipäviipale, päällä Keijua. Salaattia ja vettä



Iltapala: hedelmä (banaani, omena, tai 2 mandariinia) + viili (1% rasvaa)







Kysymys siis kuuluu, että kun paino ei putoa vaik liikun, niin ilmeisesti syön jotenkin väärin, eli mitä pitäisi muuttaa ruokavaliossani? Syönkö liikaa ruokaa vai missä mättää? Kiitos vinkeistä!




Vaihda Keiju voihin, menee vähempi, maistuu paremmalta. Osta jotain ruisleipää, missä korkea kuitupitoisuus, esim. Ruisrepäisy-paloissa on 12% kuitua. Jätä pulla pois ja syö mieluummin hedelmä. Vaihda nuo rasvattomat hapanmaitotuotteet maustamattomaan jugurttiin, älä lisää sokeria vaan vaikka hedelmänpaloja tms. Älä syö valmisruokia, ties mitä paskaa niissä on.

eli jätä peruna, pasta ja riisi ja yhdistä lihan kanssa kasviksia Niitä voit syödä paljon. Kun jätät nämä turhat hiilarit voit huoletta syödä voita ja rasvaisia juustojakin, niillä nälkä pysyy kauemmin poissa kuin kevyttuotteilla. Einekset pois, niissä on jumalattomasti suolaa, joka kerää nestettä ja lisää tällä lailla painoa. Pullan tilalle banaani tm. hedelmä.

Eli kasviksia ja hedelmiä lisää ja kasvikset lihan kanssa . Jos joskus haluat syödä pastaa tai riisiä, valitse mieluummin tumma vaihtoehto tai täysjyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat