Vierailija

Ei suostunut sanomaan mikä se on, mut lipsautti jossain välissä

sen olevan 400 euron arvoinen. Tulis jo mies, ihan tässä uteliaisuudesta halkee..

Kommentit (33)

Onneks mun mies on jo tuon asian suhteen läksynsä oppinut :). ja niin hyvin on perille mennyt, että ei enää keittiötavaraa (astioita, koneita tms.) tai sisustustavaraa pidä mun henk. koht. lahjoina. Nehän on koko perheen iloksi :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei oikeestaan puutu ja matkallekin ollaan lähdössä eikä tolla summalla pääsiskään. Siks en millään itse keksi. Tulis ny, aiko kuulemma kävästä rautakaupassa tullessa (remonttijuttuja).

mies ihan tosissaan tuli tohkeissaan sen paketin kanssa, ole siinä sitten ihastelematta. Miehet on vaan yksinkertaisesti veistetty eri puulajista kuin naiset. Oonhan mä tietysti tyytyväinenkin.

Mä en kehtais mainostaa Rouvalle,

että " yllätys" on tulossa, jos olisin ostanut itselleni

jonkun uuden elektroniikkahärpättimen.

Etenkään, jos se olisi kallis. Päinvastoin...

/Mies

Eli yhtä kanavaa voi katsoa ja kahta tallentaa samanaikaisesti.

Arvokin paljon enemmän kuin 400 euroa, mutta että mulle mieluinen..

Onhan meillä dvd. Noi miehet on niin ihania.

Pari teistä arvas siis oikein.

Sanoin miehelle tänä aamuna, et haluun ompelukoneen ja sen pitää olla sellanen millä nahkaa ja kaikkea pystyy ompelemaan.

Mut oisko se nyt menny itekseen sitä ostamaan ja saako 400 eurolla kunnolisen?

puhunut, et tarttis hankkia uudempi. Kyllä mun mies osaa myös henkilökohtaisia lahjoja ostaa, mut tää oli ehkä kuitenkin enempi tosiaankin " ylläri" mulle.

Odottaisin kyllä jotain henkilökohtaisempaa jos noin sanoisi. meillä meis tuli kotiin boxi kainalossa mitään etukäteen puhumatta. Kuristaisin oman mieheni jos tekisi noin typerästi. Sama jos lahjapaketista paljastuisi pölkkäri tai astianpesukone.

Ikinä ei tahdo olla aikaa katsoa hyviä ohjelmia. Sitten kun aikaa olisi, töllöstä ei tuu mitään. Kiva katella esim sisustusohjelmia. Ennen ei tullut edes tallennettua mitään, ei jaksanut etsiä kasettia.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat