Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

kuinka se yhteinen arki sujuu? onko miehesi yhä itsepäinen ja jurottava kun mun mieheni? toisaalta taas kiltti ja auttavainen, ja hyvä keskustelija. mutta osaa olla kuin suomalainen junttimies. jos tulee vastauksia, niin jutellaan lisää!

Kommentit (4)

jäi kiinni pettämisestä. jotta ei kiinnosta niket enää. ei ole ensimmäinen, eikä viimeinenkään pettäjämies, mutta mulle riitti! viihtyi " kavereiden " kanssa hiukan liikaa, ja aloin epäilemään . puhelin syyniin, ja totuus esille!

Ei kai se pettäminen kansallisuudesta ole kiinni. Kyllä noita pettäjiä löytyy joka kansallisuudesta. Mut mä kyllä haluan uksoa vielä, että hyviäkin ja uskollisiakin miehiä on olemassa. Aika näyttää olenko väärässä...:o) Mun isosisko joskus sanoi, että joka ikinen mies pettää naistaan, jos siihen vaan tulee sopiva tilaisuus. Kuulostaa aika hirvelle, mut ei auta kuin toivoa parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on nigerialainen mies. Ja suoraan sanottuna osaa välillä olla melkoisen itsepäinen ja jöröttäväkin, mutta tuskin tuo piirre siitä johtuu mistä maasta on kotoisin. Sillä osaa sitä varmasti itse kukin olla itsepäinen ym... maasta tai kansallisuudesta riippumatta.

Arki sujuu ihan ok 3 lapsen kanssa, mitä nyt välillä pinna palaa kummallakin tai toisella meistä. Mutta aina on riidat saatu sovittua eikä sentään onneksi joka pvä tai viikko riidellä. Apua saan aina, kun pyydän ja ilman pyytämättäkin osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon. Ihana isä. Puhua osaa myös ihan kivasti ja huomioi muita, mutta välillä ei jaksa tai huvita puhua. Kaipaa omaa yksinäistä rauhaa, niin kuin minä itsekin. Nautin välillä, kun saa ihan yksin olla.

En ole katunut, että naimisiin menin hänen kanssa ja lapsen tein :o) PS:Ihana tuki oli synnytyksessä...=o)

Meilla on 2 lasta ja yhteista eloa kohta 10 vuotta. Ihana mies on arki on arkea olipa mies mista tahansa. Todella ahkera ja osallistuva mies ei voi kun kehua ,riitaakin tulee joskus mutta niista selviaa sopimalla, ts puhumista . Missa pain te asutte? Me etela suomessa. Ollaan asuttu muuallakin kuin suomessa yhdessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat