Vierailija

Nykyisin media esittelee taajaan lepsuonnea. Minäkin olen nähnyt jo vaikka kuinka monta lesbopariskuntaa telkassa ja lehdissä. Ja aina se pariskunta näyttää seuraavalta:

-toinen naisista on miesmäinen, korostetussa äijäasennossa ja -vaatteissa

-toinen on naisellisempi, joskus meikkiäkin, sirompi olemus, hauraampi, jota se maskuliininen lesbo suojelee käsivarrellaan

Tulee väkisinkin mieleen, että lesboudessa on kyse jonkinsortin neuroosissa, koska kuitenkin näissäkin suhteissa se toinen on " mies" ja toinen nainen.

Miksei ikinä näe lasbopariskuntia, joissa molemmat naiset olisivat naisellisia?

Kommentit (12)

ja myös pareja joissa molemmat ovat naisellisia. Tunnen jopa yhden parin jossa molemmat ovat raskaana! Samalla tavalla media yleistää heteropareja. Mies töissä ja nainen kotona lasten kanssa (ainakin aluksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse olen hiukan bi-henkinen, eli mielelläni voisin rakastella naisen kanssakin. Olen kuitenkin ulkoisesti naisellisen näköinen ja en missään tapauksessa pidä miesmäisistä naisista vaan enemmän naisellisista. Samoin aika moni muu bi-nainen, joiden kanssa olen chattaillut hakee enemmän naismaista naista. Lesbot taas juurikin sitä itseään " heterommaksi" täydentävää.

Vierailija:

Lainaus:

Nykyisin media esittelee taajaan lepsuonnea. Minäkin olen nähnyt jo vaikka kuinka monta lesbopariskuntaa telkassa ja lehdissä. Ja aina se pariskunta näyttää seuraavalta:

-toinen naisista on miesmäinen, korostetussa äijäasennossa ja -vaatteissa

-toinen on naisellisempi, joskus meikkiäkin, sirompi olemus, hauraampi, jota se maskuliininen lesbo suojelee käsivarrellaan

Tulee väkisinkin mieleen, että lesboudessa on kyse jonkinsortin neuroosissa, koska kuitenkin näissäkin suhteissa se toinen on " mies" ja toinen nainen.

Miksei ikinä näe lasbopariskuntia, joissa molemmat naiset olisivat naisellisia?

Mulla ainakin homo- ja lesbotutka toimii vaikka olenkin hetero. Sen näkee olemuksesta ja ilmeistä.

Miksi muuten useat lesbot ovat siilitukkaisia ja aikamoisia äijiä?

Vierailija

Tulee jälkijunassa mun vastaus tähän keskusteluun(ja samantyylisistä aiheista näitä keskustelujahan riittää ajasta ikuisuuteen ja vaikka millä palstoilla, kiinnostaa ihmisiä tää aihe, ei ikinä esim. se miksi jotkut heteronaiset pukeutuu poikamaisesti/miehekkäästi). Ei ole mikään kiveen hakattu asia, että lesbon pitäisi aina näyttää poikamaiselta tai tosi miehekkäältä ja olla siilitukka, tatuointeja käsivarret täynnä, reisitaskuhousut, maiharit, lippalakki tai pipo mallia Jacques Cousteau yms. Lesboissa on naisellisiakin, mutta heitä ei usein tunnista lesboksi, kun päässä pyörii se stereotypia.Itsekään en mene tohon gategoriaan maiharit, reisitaskuhousut, siilitukka, runsaasti tatuointeja jne, olen enemmän naisellisempi tai tyttömäinen. Lyhyt tukka tosin on, oli aika poikamaisen lyhytkin, mutta nyt kasvatan siitä korvan lehden alapuolelle olevaa mallia(lyhyt polkka tai poikatukan ja polkan välimuoto). Ei se, että pitää naisista vielä sano miten pitää pukeutua samalla tavalla kuin se, että naisen pitäisi automaattisesti olla tosi naisellinen, jos pitää miehistä. Jos lesbon ainoa tunnusmerkki olisi lyhyt tukka ja poikamainen/miehekäs tyyli, niin johan täällä kulkisi oikein iso lauma lesboja, kun aika monella naisella ja tytöilläkin on tänä päivänä lyhyet hiukset ja aika monet pukeutuu casuaalisti ja jotkut poikamaisesti ja jopa miehekkäästikin. Lyhyesti sanottuna lesbo on nainen, joka tuntee seksuaalista ja romanttista vetoa toisiin naisiin. Eivät kaikki vastaantulevat poikamaiset, androgyynit ja miehekkäät naiset ole lesboja eivätkä kaikki naiselliset ja tyttömäiset heteroja. Mieti esim. Saara Aaltoa. Ei ole hetero.

Vierailija

Ja minä vielä: Ja näyttelijä Tilda Swinton on hetero, vaikka on aika androgyyni pukeutumistyyli. Ja samoin näyttelijä Katharine Hepburn oli ihan hetero vaan, vaikka pukeutuikin välillä aika miehekkäästikin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat