Vierailija

Itse olen bi.

Sivut

Kommentit (30)

" heterot" ovat niitä, jotka eivät uskalla tunnustaa muita vaihtoehtoja ja ovat patologisen fobisia seksuaalisuutensa suhteen.

100% heteromies on Homo, joka ei kehtaa sanoa sitä edes itselleen.

Pidän monia naisia seksikkäinä, katselen mieluummin alastonta naista kuin miestä...

En halua kuitenkaan seksiä naisen kanssa. Ei yhtään kiinnosta edes kokeilla.

Olen 70 % hetero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja olen pettänyt miestäni naisen kanssa kerran. Sellainen yhdem yön seksisuhde naimisissa olevaan kahden lapen äitiin. Molemmille eka, mulle ainoa, kerta ja kovasti tykättiin.

Vähän myöhemmin pienessä hiprakassa miehelle tunnustn. Kiihottui kovasti asiasta, mutta en tiedä uskoiko... Mies pitää kuitenkin mua binä.

Ilman muuta ole bi.

Otan osaa.

Kyllä se vielä sinullekin valkenee.

Maailmassa ei vain ole mustaa ja valkoista.

Silti voit pysyä heterona. Oikein kovin tummanharmaakin voi olla vielä neuroottinen umpihetero.

Suurin osa tätä palstaa pläräävistä on kuitenkin ns. ihmisiä.

Varmaankin porukka pyörii 10..90% välillä, on se sitten hetero/lesbo/homo-haarukka.

En todellakaan mitään muuta. Minua ällöttää ajatuskin toisesta naisesta itseäni " lähellä" . Ei mitään mielenkiintoista! Hyi, jonkun naisen rinnat jne!

Itseäni kiinnostavat miehet todella voimakkaasti. Ihanan erilaisia kuin me naiset!

Naimisissa saman miehen kanssa 14 vuotta, neljä yhteistä lasta.

Vierailija:

Lainaus:

En todellakaan mitään muuta. Minua ällöttää ajatuskin toisesta naisesta itseäni " lähellä" . Ei mitään mielenkiintoista! Hyi, jonkun naisen rinnat jne!

Itseäni kiinnostavat miehet todella voimakkaasti. Ihanan erilaisia kuin me naiset!

Naimisissa saman miehen kanssa 14 vuotta, neljä yhteistä lasta.

Itseasiassa kaikki fantasiani ovat siitä;) Toisaalta en usko että voisin rakastua naiseen ja elää hänen kanssaan, mutta eihän sitä tiedä. Olen varmaan n. 90% hetero.

Vierailija:

Lainaus:

Otan osaa.

Kyllä se vielä sinullekin valkenee.

Maailmassa ei vain ole mustaa ja valkoista.

Silti voit pysyä heterona. Oikein kovin tummanharmaakin voi olla vielä neuroottinen umpihetero.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat