Vierailija

siis , voi elämän kevät! Onks se nyt mi8kään ihme et lapset käyttäytyy noin kun ei ole mitn auktoriteettiä naisella.. mihin tää maailma on menossa?! tutit ton ikäisellä..huh.

Sivut

Kommentit (41)

ärsyttää ihan katsoakin tollasta lasten pomottamista, mut pakko kai se on seurata kuinka " rankkaa" tuolle naiselle tulee olemaan kun joutuu olemaan aikuinen perheessä ja pitämään rajat. Kyllä se voikin olla toisille vaikeaa.. ihan kuin ne lapset siitä särkyis kun joutuvat pettymään joskus. Mitä nyky vanhemmat pelkää?? Lapsen reaktiotako? Itkua? kiukkua? en käsitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mielipahaa, pettymystä, pelkoa...

Ja purenta tosiaan kärsii jos lapsi syö tuttia vielä isonakin.

Vierailija:

Lainaus:

Turha mussuttaa hampaista, koska ei tod. pidä paikkansa.

Mietin tuota imemisvimmaa, ja mul taitaa olla viel aikuisella iälläkin sellainen:) Mut emmä enää tutista kuitenkaa välitä:)

Voi kuinka paljo varmasti on olemassa perheitä joissa lasten kasvatus ja kaikki perusjutut on iha hunningolla...

Molemmat lapseni ovat heittäneet itse tuttinsa pois toinen 2v ja toinen 4v, he eivät tarvinneet tuttia enää. 4v kohdalla kävin hammaslääkärin kanssa keskustelun, jossa hän sanoi, että purentavirhettä ei tule, jos tuttia ei syö kokoaikaa ja pysyvienhampaiden aikana.

Mitä vaippoihin tulee ovat lapset olleet myös yökuivia 2v molemmat eli kypsiä olemaan ilman vaippoja. Tämä asia kannattaa kysyä jo mahdolliselta isäehdokkaalta, yökastelu saattaa olla periytyvää.

Ihan aikuinen olen ja osaan myös ajatella omilla aivoilla.

Vastasivat yhdestä suusta, ei meitä ole kasvatettu. Ruokaa on aina ollut monipuolisesti tarjolla kaikkea on pitänyt maistaa ja usein se on maistunut. Nukuttanut en heitä ole koskaan olen ollut ihan liian laiska, ovat joutuneet itse nukahtamaan. Tällä hetkellä en tiedä missä ovat, toinen opiskelupaikka kunnallaan poikaystävänsä kanssa ja toinen kavereiden kanssa kapakassa.

Ps. minä olen täällä kun etsin sopivaa vauvarunoa työkaverin vauvalle ja törmäsin tähän palstaan. Vauvarunot vaan tahtoo olla niitä meidän tutinlutkuttajien ikäisiä;) 11

Periaatteessa useimmat tietää että pitäis olla kuri ja sääntöjä, mutta eivät jaksa tapella lasten kanssa. Kun jäähytilanteetkin usein vaativat vähintään 30 kertaa ennenkuin lapsi jää jäähylle. Ei moni jaksa uskoa että se kannattaaa, vaikka just se seuraava kerta vois olla ratkaiseva.

NANNY STELLA RULES!

Tämä just mua vaivaa, kun vanhemmat sanoo ettei pysty kuuntelemaan sitä itkua.. Mutta lapsenhan on opeteltava käsittelemään pettymystä ja mikä sen turvallisempi paikka kuin oma koti! Tosiaan moni luulee, että lapsi on onnellinen silloin, kun antaa periksi, mutta niinhän se ei ole..

Mulla on muuten yksi aika läheinenkin tuttavaperhe, joissa lapset määrää ihan täysillä. Kauheeta myöntää, mutta mä en jaksas kovin usein tavata niitä, kun se elämä on ihan kauheeta rallia (siis mun mielestä). Mun tekis niin mieli joskus komentaa, mutta nämä vanhemmat on vähän sellasia, että he eivät varmaan sitä hyväksyis..

En väitä, että olisin jotenkin parempi kasvattaja, mutta musta tuntuu pahalta katsoa sitä meininkiä.

etkö kerkeä vastaamaan esitettyyn kysymykseen? niin, sun varmaan pitää istua lasten sängyn vieressä kunnes ne nukahtaa.. koska lapset näin tahtoo. no, antaa sit olla tän kerran.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat