Vierailija

Mies aloittanut uuden raskaan työn ja on kiukkuinen kuin ampiainen!!! Minä taas kärsin alkuraskauden äärettömästä väsymyksestä! Mitä ihmettä teen? Ruoka pitäisi olla valmiina ja koti siistinä kun mies tulee kotiin. Tänäänkään en ole pystynyt tekemään mitään muuta kuin nukkumaan ja hereillä ollessa vain pötköttelemään. Joudun pakottaa itseni syömään välillä jotain pientä, muuten tulee järkyttävän heikko olo. Miehen tultua kotiin ei kestänyt kuin minuutti, niin oli mies lähtenyt ovet paukkuen kun ei ollut ruokaa ja koti epäsotkussa :(

Kommentit (5)

Ilmeisesti joku ei ole kokenut TODELLA pahaa raskausajan pahoinvointia.

Ottaisin miljoona kertaa mieluummin vaikka pahan krapulan joka päivä, sen tietää että se loppuu illalla viimeistään ja se menee ohi.

Raskauspahoinvointi ei lopu ikinä, se kesti mulla sen 9kk... meni ja tuli miten lystäsi. Olin tiputuksessa välillä ja taas...

Iso ihminen pitää tukea puolisoan ja ymmärtää, ja tehdä ITE se saakelin ruokansa.

Voi tota tietysti varoittaa soittamalla varmasti, että hae ruokaa tullessas. Tai voi pyytää jostain ulkopuolista apua kotitöihin.

Lohdututuksen sanana: Useimmilla menee pahoinvointi ja pahin väsymys ohi viimeistään puoliväliin mennessä, joillakin jo alkukolmanneksen jälkeen. Lopussa tietysti on vaivoja myös.

PS: kaks kertaa olen ollut raskaana, ja toinen raskaus oli ihan erilainen, ja en olis ikinä jaksanut toista kertaa jos ei olis sujunut niin hyvin. Enkä osannut kuvitellakaan, että niin ihana raskaus olisi voinut olla, ja pikkuvaivoista huolimatta oli hyvä vointi, et on mun sanomisillani vertailukohtaakin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tehdä miehellesi kun hän käy töissä? Oletko yksin kotona, kuka siellä sotkee?

Mikään ei ole niin ärsyttävää, kun raskauden taakse menevä nainen valittamassa väsymystään. Oletko varma, ettei väsymys johdu masennuksesta?

Ajattele, miltä sinusta tuntuisi tulla raskaan työpäivän jälkeen kotiin ja joku makaa sohvalla ja valittaa väsymystä? Väsyttääkö sinua nyt sitten koko valveilla olo ajan?

... mutta kyllä nyt ruoka ja kodin järjestely pitäisi onnistua varsinkin jos on koko päivän kotona. Monet joutuvat vielä käymään töissäkin sen lisäksi.

että voit todellakin olla totaalisen väsynyt. Käytä surutta eineksiä, kyllä aikuisen miehen pitää itsekin osata tehdä ruokaa. Ja pientä epäjärjestystä voi katsoa kyllä läpi sormien. Yleensä väsymys on onneksi ohimenevä vaihe. Tsemppiä sinulle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat