Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

En tiedä olenko liian tarkka mutta tapaus on tälläinen;

ostin tuotteen jonka kuvaus oli SIISTI JA TAHRATON....

Kyse on hatusta...

Postista tuli karvainen (eläinten ja ihmisten) , likainen

ja tahrallinen hattu =(

Mä en ymmärrä miksi ihmiset ensinnäkin kirjoittavat

tahraton... toiseksi itse en myisi mitään mitä en olisi

pessyt =(

Viimeksi ostin UUDENVEROISEN Legon Paidan. Tuli täysin

kulahtanut, kuvakin oli niin hailakka ettei sitä edes

kunnolla nähnyt mitään (kuvauksessa sanottiin että

kuva hieman haalistunut mutta muuten paita UUDENVEROINEN,

muutaman kerran pesty) ja toiseksi oli todella nukkainen

eli loppuun pidetty =( Onneksi myyjä antoi hyvitystä

hinnasta, laitoin tuotteen roskikseen en suostunut palauttamaan

koska muuten joku toinen siitä olisi saannut kärsiä.

Ostin myös syksyllä REIMATEC takin jota kuvailtiin

todella hyväkuntoiseksi ja siistiksi... mutta takki oli

täynnä tahroja jotka näkyivät himmesti mutta niitä

oli hihoissa sekä muualla. Ilmoituksessa luki ei KULUMAA,

mutta hihonjen suut olivat kuluneet todella paljon sekä

takaa nyörikujasta löysin reiän... Mielestäni törkeää....

Sain taas rahoja takaisin enkä suostunut palauttamaan

tuotetta.... menettelee pihatakkina....

No, ei taida olla meikäläisen ostopaikka tuo HUUTO.net....

Kommentit (17)

mulla on käynny aina hyvä tuuri ja tuote kuvannu sitä mitä myyjä siitä kirjoittanutkin ja tyytyväinen olen ollut niin hyviä vaatteita olen sieltä hommannut tytölle ja tulevalle vauvalle :) itse kun olen siellä myynyt niin olen aina hyviä vaan laittanut joita itsekkin käyttäisin ja jos jotain vikaa niin ilmoittanut siitä!!Kannattaa aina myyjältä vaatia rahoja takaisin tai ainakin jotakin korvausta ja jos ei onnistu niin negatiivista palautetta vaan...harmi vaan että tätä vielä siellä tapahtuu mutta aina kahden yksityishenkilön käymä kauppa on riskejä täynny kun toista ei tunne yms..

Itse olen Huuto.netissä myynyt ja ostanut. Ostoissa ei ole kertaakaan tullut pettymystä, onnea kai. Katson kyllä aina ensin myyjien palautteet, ennen kuin huudan mitään.

Myyjänä sen sijaan kyllästyin siihen, että vaatteet piti suurennuslasilla syynätä, jottei vahingossa tule ostajalle väärää informaatiota. Kerran möin kauniin mekon, jonka olin todennut tahrattomaksi ja muutenkin moitteettomaksi. Olin katsonut mekon kirkkaassa valossa ja luonnonvalossa ja vieltä valoa vastenkin ja silti tuli ostajalta palaute, että oli tahra! Tarjosin hinnanalennusta tai olisin jopa ottanut vastaan takaisin tuotteen, mutta kelpasi se niinkin. En vaan tajua mistä se tahra oli tullut, mutta kaipa siinä sellainen oli, kun kerran halusi mekon pitää huutamaansa hintaan.

Ehkäpä näitäkin sattuu monille, mutta minulla meni into myydä Huuto.netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Käytetymmät tai halvemmat kuten H&M, Lindex yms. laitan paketteihin vaikka olisi uusiakin. Mä teen niin et jos itse mokaan, esim jotain jäänyt vahingossa huomaamatta niin korvaan rahassa jos ostaja haluaa tai aina saa rahat +pk:t takaisin jos lähettää vaatteen takaisin. Tykkään kyllä mielummin et ostaja lähettää takaisin koska silloin itse nään mitä on vikana ja todellakaan en myisi tuotetta eteenpäin vaan laittasin roskiin. Ei tosin ole mulle koskaan noin käynyt.

Joten minulle ei ole ollenkaan työlästä pieneksi jääneitä vaatteita siellä myydä. Sen sijaan, kun miettisin kirppiksellä koko päivän istumista / miettimistä, kuka varastaa mitäkin siellä, on Huutis ainakin paras paikka minulle.

Itse yritän olla ainakin mahdollisimman tarkka kuvauksissani, ja jokaisesta kohteesta on yleensä 2-4 kuvaa. Ja sen lisäksi vielä tarkka kuvaus kunnosta. Työtähän se vaatii, mutta lopputuloksena ollut (tietääkseni aina) onnistuneet kaupat.

Itse olen huutanut kolme vastaavassa kunnossa ollutta vaatetta. Ja luin kyllä palautteet, kovin kiittäviä olivat, eli joko sain vain huonot yksilöt tai sitten ei uskalleta antaa rehellistä palautetta :(

Nykyään olenkin siirtynyt myyntipuolelle myymään lasteni pienet vatteet - tosin se on ärsyttävän työlästä. Pitäisi keksiä jokin parempi menetelmä siihen :) Normaaleja kirppiksiä inhoan, sillä en kestä niitä ikuisia tinkaajia joille 5 senttiäkin uudesta merkkipaidasta on liikaa... (ja en ole koskaan pyytänyt muutenkaan mitään mahdottomia hintoja).

olen aika uusi huuto.netin käyttäjä ja todennut sen ihan käteväksi paikaksi kun lasten myötä ei enää niin ehdi kauppoihin...

pari kertaa on itsellekin tullut pettymys, mutta nyt yritän muistaa etten huutaisi tuotteita, joista ei ole kunnon kuvaa. Mielelläni myös suosin sellaisia joilta olen ennenkin huutanut ja ollut tyytyväinen.

Tuo palautekin tietysti kertoo jotain, mutta itse olen aina antanut positiivisen, tosin sanallisesti kehun niitä joiden kanssa kauppoihin olen tosiaan ollut tyytyväinen.

Aika kynnys on antaa neutraalia tai varsinkin negatiivista kun niin paljon näkee niitä kostopalautteita...

joten vaattet kokoa 50-56cm (joita myyntiin sitä mukaa kun käy pieneksi) Isommalla joitakin vaatteita myyntiin, osan säästän (nyt käyttää kokoa 92cm). Omia kokoa (XS) S ja jokunen M-koko. Myös ä-vaatteita ja kestovaippoja.

Huutonetin säännöt kieltäävät " mainostamisen" joten jos laitatte s-postisosoitteen niin laitan linkin sinne ; ) Niin ja olen vasta laittamassa noita lisäyksiä sinne, kun en ole vielä oikein ehtinyt...

mä olen huomannut, että siisti tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. itse myyn vain sellaista, missä ei nukkaa, tahroja, selvää haalistumista, sekottuneita värejä jne...

ennen kuin huudan mitään. Ne kertoo jo paljon, mitä on odotettavissa...

Mutta onhan noita huteja tullut, esim uudenveroinen paita, joka oli ihan elinkaarensa loppupäässä ja ehjät ja tahrattomat housut, joissa pinttyneitä likaläikkiä ja pesty valkopyykkiaineella värit haaleiksi... Välillä tukee ihan ok vaatteita, mutta ne on pesty niin haisevilla aineilla, ettei haju vaan lähde ja vaate on meille käyttökelvoton.

Se sitten kompensoi kivasti, kun tekee hyviä kauppoja. Että kyllä siellä rehellisiäkin myyjiä on...

Minkä kokoisia vaatteita myyt?Jos vain koot käy yksiin ja asut pk-seudulla niin itse olen hyväkuntoisten käytettyjen vuoksi vaikka ajamaan myyjän kotiin katsastamaan vaatteita. Ja jos vaattet ovat oikeasti hyväkuntoisia niin mielelläni maksan niistä kohtuullisen korvauksen.

Täällähän ei saa " ostaa ja myydä" joten sähköpostini on:

siiri30@luukku.com

Itsellä on tullu tehtyä vain yksi hutiostos, mutta sekin aikalailla omaa mokaa. Taisin toivoa enemmän, mitä teksti lupasi :).

Tosin olen itse aikalailla huutanut ihan muutamalta myyjältä, jotka todettu hyviksi. Ja itse ostan lähinnä merkkivaatteita, jotka harvemmin loppuunkulutettuja, kun ostaa saman/viime sesongin vaatteita. Ja merkkivaatepuolelle tainnut muutenkin valikoitua aika rehellisiä myyjiä.

Toivottavasti Volgan onni kääntyy, mitä tulee Huutis-ostoksiin!

Itselläni on pelkästään positiivisia kokemuksia huutamistani lasten vaatteista,leluista ja videoista.

Oletko ennen huutoa katsonut myyjän saamia palautteita?Onko ollut positiivisia?Luulisi ettet ole ainoa,joka on saanut muuta kuin " tilannut" kyseisiltä myyjiltä.

Minä joskus siipiäni kokeilin ja petyin saamiini riepuihin :( Tein parit kivat kaupat ja sitten jotain aivan kamalaa, joten siirryin suosiolla kauppoihin uusien riepujen pariin ;)

Moikka!

Miulla taas vaan on hyviä kokemuksia,itse pyrin olemaan liiankin tarkka kuvausissani kun myyn yhden 3,5 vuotiaan lapseni pieneksi jääneitä vaatteita.Hinnat nousevat ihan hyvälle tasolle ja huonokuntoisemmat (joissa tahroja tms.) menevät sitten jopa 5 tai 10 sentilläkin.Itse asun täällä Itä-Suomessa niin koen Huuto.netin hyvänä.Tosin suurin osa vaatteista kumma kyllä menee Etelä-Suomeen.

Olen löytänyt myös muutaman hyvän myyjän joilta ostan vaatteita tyttärelleni.

Mutta totuushan on jotta meillä jokaisella on erilainen käsitys siitä mikä on hyväkuntoinen vaate.Eikun vaan Nega palautetta nille niin muutkin tietävät!

Huutelemisiin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat