Seuraa 

Meillä on jo 2 lasta (-00 ja -03) ja välillä on vielä mielessä josko vielä pitäisi yrittää sitä kolmatta... Alkujaan piti heti tokan perään yrittää kolmatta, mutta sattui aika " työläs" kakkonen ja niin se aika on vilahtanut eikä ole tullut mieleenkään kolmonen ennenkuin nyt...

Kauanko olette kuumeilleet ?

Pelottaako oma ja lapsen terveys ?

Kommentit (6)

meitä 37 v. täyttäneitä iso liuta tuolla 60-luvun pinossa! Niin kiva pino, että meitä raskautuneitakin roikkuu siellä mukana:-) Itsellä ikää 38 ja odotan ensimmäistä yhteistä uusperheeseen. Esikoiseni on -99. Kuumeilua kerkesi olla aika lailla, kun ehkäisyn olen jättänyt pois v.-93 eli lasten saaminen ei ole ollut itsestäänselvyys. Mukaan mahtuu toki yrityksettömiäkin vuosia. Tässä sitä nyt kuitenkin odotellaan!

Meiltäkin löytyy jo kaksi lasta, mutta kolmatta kaivattaisiin silti!

Kaksi ihanaa prinsessaa -03 ja -05 syntyneet.

Minulla alkoi kuumeilu samantien jo laitoksella niinkuin esikoisenkin kohdalla. Yritys aloitettiin kuitenkin vasta syksyllä -05.

Paljon on asioita mielessä käynyt, puolesta ja vastaan. toki pelottaa välillä kaikki ja välillä ei mikään.

Mutta mitä kauemmin on turhaan yritetty sen vähemmän pelottaa, nyt alkaa hiipiä mieleen jo epätoivo, kun kuukausi toisensa jälkeen saa pettyä..

Ja aikakello on armoton..

Toivottavasti te löydätte oman ratkaisunne ja toivottavasti se tie ei ole näin vaikea!

T: piipaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mittariin tuli 37 marraskuussa. Meillä haaveillaan ensimmäisestä yhteisestä uusperheeseen. " Mun ja sun" lapset on viime vuosituhannelta lähes peräkkäisinä vuosina syntyneitä. Kaikki kolme alkavat olemaan teinihirviöitä.

Yritystä meillä on takana vasta pari kiertoa mutta pakko sanoa, että mietityttää kovasti onnistunko ylipäätään enää raskautumaan ja mitä jos saamme sairaan lapsen.

Tuntuu että täällä kuumeilee vaan nuorta porukkaa..

mutta mulla onkin jo nelja muksua; 92/96/99 ja 03 syntyneet, nyt odotellaan onnella ja toivolla viidetta ja tod.nak. viimeista! Ongelmia on ollut, ei tietoa syysta, mutta yritetaan kunnes onnistutaan!

Ehtona olen pitany etten ylita nelikymppia lapsien hankkimisessa; mutta tuokin muuttuu aina kun alan lahestya ' rajapyykkia' heh!

Kylla lapselle on sijaa ja materiaalista puolta ei aina kannata ajatella liikaa, kylla sopu tilaa antaa!

- levinia ' 69 -

Ikää minulla 39 ja haaveillaan kolmannesta. :) Tosin vauva -06 on vielä täysimetyksellä eikä kuukautiskierrosta ole havaintoja, joten ihan pelkkää haurasta haaveilua meillä vasta. Kaksi edellistä raskautta ovat menneet niin hyvin, etten pelkää oman terveyteni puolesta. Lapsen terveys toki mietityttää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat