Vierailija

Olen ihastunut asiakkaaseeni jonka kanssa joudun työasioissa olemaan päivittäin tekemisissä. Molemmat olemme varattuja. Vannoin juuri jokin aika sitten, että asiakkaisiin en ihastu, siinä menee raja, mutta tässä sitä ollaan. Tämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Pyytämättä ja yllätyksenä. Huoks. Nyt ei pysty muuta ajattelemaan.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tyyliin, jos flirttailee sinulle, niin on aika pukki, joka nusaisee jokaista naista joka vastaan tulee - luultavasti HIV:kin takataskussaan.

mulla on aivan sama tilanne tai siis melkein. Olen koulussa ja samalla luokalla on yks mies kehen olen ihastunut ja ilmeisemmin sekin minuun, kumpikin ollaan varattuja.

Tänään kylmästi olin välinpitämätön häntä kohtaan, yritti se kovasti flirttailla ja kiusata, mut en reagoinut mitenkään.

Olen niin monta kertaa näppini polttanut näiden ihastuksieni kanssa, et saa luvan riittää ja rakastan kuitenkin miestäni, olemme vaan olleet niin pirun kauan yhdessä (20v) et välillä hakee vaihtelua muualta, vaikka sit vaan ajatuksen tasolla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat