Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin vain tätä, kun kävin tuttuni luona ja hänellä oli tosi nenäkäs ja uhmakas 8-vuotias. Kahvipöydässä kun olimme niin ihan äitiään uhmaten rohmusi keksejä (otti kerralla 3 kpl) ja kun söimme possuja niin inttämällä intti saada syödä 3 kpl... Äitinsä yritti vähän estellä ensin mutta sitten antoi luvan!!

Itse en kyllä olisi moista käytöstä sietänyt, oli meillä sitten vieraita tai ei. Mutta miten olisit sinä toiminut tuossa tilanteessa kun olisit huomannut että 8-vuotias ottaa kerralla 3 keksiä, eikä odota sitä että kaikki muutkin ovat saaneet maistaa?

Tuntui että omat lapseni ovat kovin hyvin kasvatettuja. Toisaalta ovat vielä pieniä (2x5v sekä vauveli). Mutta meillä kyllä tiedetään ettei keksejä ahmita eikä kysymättä syödä tuollaisia määriä!!

Kommentit (6)

Kun minä olin luullut niin, että vanhempi on se joka päättää eikä lapsi. Oli sitten miten uhmaa tahansa! Eikö äidin olisi pitänyt jotenkin poikaa kieltää? Nyt huomasi pojasta selvästi, että testaili äidin antamia rajoja koska me vieraat olimme paikalla. En sitten tiedä miten käyttäytyy ollessaan yksin äidin kanssa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat