Vierailija

Rakastan miestäni. Rakkaudella tarkoitan kiintymystä ja yhteisiä vuosia. Kuitenkin haluaisin tuntea sukkien pyörivän jaloissa hänen kanssaan...mutta näin ei ole. Olemme enemmänkin hyviä kavereita. Haluaisin tuntea seksissä suuria tunteita mutta ikävä kyllä se ei ole ollut enää pitkään aikaan kovinkaan kiihkeää.

Nyt olen lisäksi hulluna erääseen toiseen...

Yritän ajatella järkevästi että joo, mulla on hyvä mies joka mua rakastaa ja jota mä kai rakastan....muttamutta voisiko elämä olla toisen kanssa erilaista eli voisiko se intohimo ja hullaannus ja kiihkeä seksi kestää toisen kanssa vuodesta toiseen. Eli voiko ruoho sittenkin olla vihreämpää aidan toisella puolen.

Kertokaa te, joilla kokemusta pitkistä suhteista, 5+ vuotta.

Kommentit (11)

Tai siis todella harvoin on. Ei tuo tunne ole rakkautta. Se on rakastumista tai hullaantumista - ja sitä vielä ruokkii se, että se tunne on " kielletty" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Onko sulla ollu näitä tunteita jo kauan? Ootko yrittäny olla miettimättä koko asiaa?

Mulla ainakin tulee semmosia kausia että saatan miettiä päivittäin ja monta monta kertaa päivässä =) Siinä kuluu aika ihan kivasti.

Me romantikkonaiset kaivataan vaan niin kauheasti sitä huuman tuntua, mutta jokaiseen suhteeseen tulee arki, jos ei tulis niin eihän huuma enään olisi huumaa, siihenkin tottuu, eli sen eteen kyllä voi tehdä töitä että säpinää saa omaan nykyiseen suhteeseen.

Ja jos lähtee kokeilemaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella, niin siinä käy niin, et toteaa, et oma mies olikin se kultamussukka ja se onkin sit saavuttamattomissa, vain omien tyhmien kokeilujen johdosta.

Se vaan on sellainen prässi, jonka läpi selviytyjät harvemmin enää eroavat. Kaikki eivät selviä ja piste. Läpi pääsee, kun tekee töitä parisuhteensa eteen. Ei pidä toista itsestäänselvänä, viettää lemmenlomia ja hemmottelee toista. Arkea pitää muistaa joskus juhlistaa.

mutta arki astuu silläkin puolella aitaa pian kehiin!

ole realistinen,

jos sulla nyt hyvä liitto ym. jatka sitä!

se toinen mies voi olla joissain asioissa " parempi" kun miehesi, mutta sitten paljastuukin muita asioita hänen " vioikseen" !

Onhan se vihreämpää.

Siinä (himotussa tai haikaillussa) suhteessa on menossa kevät.

Muitakin vuodenaikoja on luvassa...

Ei ne vaihtamalla parane. Itse siinä on valitsemassa ja samaan sitä lankeaa, joka kerta. Jos joku toinen valkkaisi seuraavan, voisi onnistua paremmin/huonommin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat