Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuntuu, että jokaisella tuntemallani kaverilla on joku erokriisi menossa...hävettää ihan myöntää, että ollaan oltu miehen kanssa naimisissa jo yli kymmenen vuotta, eikä suhde kuin parane! Tottakai seksielämä pääsi rupsahtamaan lasten ollessa pieniä, mutta nyt taas kukoistaa entistä ehompana.

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

6-vuotta yhteiseloa takana (vasta) ja lisää tulossa. En tiedä mitä vuodet tuovat mukanaan, mutta nyt tuntuu hyvältä. Itse olen riitaisasta perheestä, onneksi ei tarvitse sellaista elämää viettää enää.

ja tietääkseni ei mieskään ole koskaan harkinnut eroa. Ei ole edes uhattu erolla. Jokin kriisi meillä oli 6-7 vuoden kohdalla, mutta ei niin pahaa.

Naimisissa 17 vuotta. Ensi vuonna tulee 20 vuotta yhdessäoloa täyteen.

Lainaus:

Yhdessä 11 vuotta. Olemme tarpeeksi onnellisia ja meillä on kaksi lasta. Ei erota koskaan.

Aviomies vain ajatteli toisin. Nimim. ensi viikolla eron puolen vuoden harkinta-aika umpeen.

Yhdessä ollaan oltu 17 vuotta. Minunkin tuttava ja ystäväpiirissä on ollut nyt paljon eroja, ei vaan enää liitto suju. Ei siis ole syynä ollut rakastuminen kolmanteeb osapuoleen. Eräs ystäväni erottuaan kyseli kovin, eikö meillä ole ollut kriisiä. Tuntui , että piti meitä kamalan tylsinä ja vähään tyytyväisinä, kun ei kriisejä ole nyt ollut. Tavatessamme mieheni kanssa varmaan kukaan ei olis lyönyt veikkaa, että suhteestamme mitään tulee, oli sen verran esteitä alkuun.

Kumma, kun muut tuntuu pitävän tota mun miestä ihan mahdottomana ja mun mielestä se on maailman ihanin!

Onhan se välillä rasittava, mutta kun ymmärrän sitä ihan täydellisesti, ja usein löytyy syytä itestäkin.

Mutta ihana se on ja tosi kiltti ja palvoo mua kanssa niinku mäkin sitä. Ei oo koskaan tullu ero edes mieleen.

Hyvä, että meitä on kuitenkin näin monta.

Liitossamme on ollut omat hyvät ja huonot ajat, mutta koskaan emme ole harkinneet tai uhanneet toista erolla.

Me olemme solmineet tämän liiton sillä ajatuksella, että huonojen aikojen yli päästään kun ollaan molemmat valmiita tekemään töitä tämän suhteen eteen. Meistä kummallekin ero olisi se ihan vihonviimeinen keino, jos kaikki muut keinot olisi jo käytetty. Ja sitä rajaa ei olla oltu lähelläkään koskaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat