Seuraa 

Hei,

olisin kysellyt josko täällä kenelläkään olisi käynyt vastaavanlaista..

Sairastan pahaa endometrioosia jonka takia olen käynyt neljässä ivf hoidossa ja kerran leikattu avoleikkauksella. Tuloksena vain yksi raskaus mikä meni kesken.

Viime kierrolle tehtiin viimeinen ivf mikä ei tuottanut tulosta ja nyt olen menossa poistattamaan endoa leikkaukseen reilun kuukauden päästä.

Nyt kuitenkin kuukautiseni on myöhässä, kp on nyt 31 mikä normaalisti on 28-(29) ja sen on ollut tarkka. Joka kierrossa on tullut tuhrua melkein viikon verran ennen kuukautisia ja nyt ei ole tullut tipan tippaa mikä ihmetyttää paljon. Myös juilimista ja erilaisia vihlaisuja kohdussa ja munasarjoissa on ollu päiviä ennen kuukautisten alkua ja nyt ei niitäkään yhtään. Möskään rinnat eivät ole kipeytyneet laisinkaan tässä kierrossa.

Tein tänään testin mikä näytti negaa. Kymmenen vuotta sitten kun olin raskaana (päättyi aborttiin) muistan vain että raskausoireeni silloin oli juuri tuo oireettomuus, olo tuntui vaan niin tavalliselta. Samoin ivf:stä saatu plussa poikkesi muista negatiivisista kerroista sillä, että ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia missään yms.. Voiko ivf vaikuttaa vaikka edellisillä kerroilla ei ole koskaan vaikuttanut mitenkään?

Tunnen itseni niin epätoivoiseksi kun aina vaan jaksaa usko että jospa se ihme joskus tapahtuisi ja tulisinkin raskaaksi. Onko muilla ollut vastaavanlaista tilannetta ja mistä on johtunut? ( Endoliset )mikä voisi saada aikaan sen ettei tule tuhrua eikä mitään välivuotoja jossain kierrossa. Pää hajoaa kun taas miettii mitä nyt kehossa tapahtuu, missä kuukautiset?

Kiitos jos jaksoitte lukea ja myös iso kiitos jos jaksatte jotain vastata.

Mukavaa viikonloppua kaikille?

Kommentit (1)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat