Vierailija

Näin sanoi yksi tuttuni. Samainen ihminen on sitä mieltä, että kaikki sairaudet on vaan psyykkisiä juttuja eli ihminen tuntee itsensä sairaaksi mielikuvituksen tuotteena, ja jos esim. lapsi on ihan fyysisesti sairas, se johtuu kodista ja sen ilmapiiristä ja ihmisten välisistä suhteista. Mitä mieltä olette tämmöisestä ihmisestä? Omat lapseni ovat allergisia mm. maidolle ja kotimaisille viljoille, mutta tuttuni ei usko tätä vaan se on kuulemma pelkkää mielikuvitusta ja vanhemmat saa aikaan lapsen oireet.

Kommentit (6)

Tai sitten vaihtoehtoisesti tuomitsee muita asioista, jottei tarvitse ajatella omia ongelmiaan. Voi olla, että joku päivä elämän edessä mieli muuttuu, tai sitten ei. Elämä kohtelee ihmisiä eri tavoin.

Mahtaa tuttavaltas mielipiteet vaihtua kun rakasta viedään lanssilla sairaalaan anafylaksian vuoksi...

kuulostaa ihmiseltä joka ei asioista tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että joidenkin tutkimusten mukaan OSA allergioista on psykosomaattisia. Ja tämä ei todellakaan tarkoita etteivätkö olisi todellisia. Tuttavasi on näistä tutkimuksista varmaan jostain lukenut ja ymmärtänyt käsitteen psykosomaattinen " hieman" väärin.

Ja nyt siis korostan, että OSA allergioista, joissakin tapauksissa, ja sitä että vaikka olisi psykosomaattista alkuperää niin oireet ovat hyvinkin todellisia.

Meillä todettiin maitoallergia 5 viikon ikäisenä (oli saanut sairaalassa maitopohjaista korviketta ja reagoi siksi niin voimakkaasti äidinmaitoon kun join itse maitoa)

Paljonhan tuon ikäisellä on ahdistusta jne.

On koko ajan tuputtamassa meille kissoja, koiria, pupuja, kanoja, marsuja, undulaatteja, ankkoja ja vaikka mitä. Olen jo 10 vuotta vastajankuttanut, että meille ei voi ottaa kotieläimiä, koska minä olen allerginen. Ei mene perille, ilmeisesti koska oireet eivät ole sellaiset että saisin slaagin heti koiran nähdessänikin. Rasittavaa, mutta plaa plaa, annan mennä toisesta sisään ja toisesta ulos. Alussa otti enemmänkin pannuun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat