Vierailija

Kommentit (10)

kaupan täti, neuvolatäti, lääkäritäti, kioskintäti, puistotäti, tädit äidin töistä jne.

Oikeasti puhun varmaan puistotädistä ja neuvolantädistä...

ovat tätejä. Kerron myös miksi olen opettanut näin.

Pienenä noin neljävuotiaana tyttönä olin isän mukana töissä, tämä tapahtui kuuskytluvulla, ja työn jälkeen isä lähti kapakkaan, äiti kävi iltakoulua, eikä ollut kotona. Olin siis isän mukana kapakassa koko illan.

Koska en saanut mitään syötävää/juotavaa koko iltana sääli yksi nainen minua ja osti minulle limua. Isä suuttui lasin nähdessään, ja kysyi mistä olin sen saanut. Vastasin, että toi muija osti sen. Sanoin muija, koska isäni, ja hänen ystävänsä puhuivat naisista muijina, ja luulin, että niin kuuluu naisia kutsua.

Siinä paikassa, kaikkien ihmisten edessä isäni löi minua lujaa naamaan, raahasi minut eteiseen, ja tilasi taksin, ja paiskasi sinne. Ja sain itse selviytyä kotiin, jonne äiti oli onneksi tullut normaalia aikaisemmin. Ja maksoi taksin.

Sen jälkeen en isän mukaan töihin mennyt enää, enkä koskaan sanonut vieraita naisia kuin tädeiksi. Ja saman olen opettanut lapsilleni. Vieraat naiset ovat tätejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Vierailija - 12.01. 21:25 vastaa tähän viestiin (4/4)

Kaikkia jotka hoitaa jotenkin ihmisiä tai niiden asioita."

Miettikää hyvät ihmiset kun tädittelette ihmisiä tosta noin vaan, kun kyse ei ole edes sukulaisuussuhteesta, eikä tietääkseni minkään koulutuksen tuomasta tittelistäkään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat