Vierailija

Itse lutkutin tuttia vielä 3 vuotiaana ja tuo oli melkein koko ajan, ei ainoastaan unilla. Tutti jäi sitten vahingossa (ja tämä oli siis ihan todellakin vahinko eikä " vahinko" ), kauppias tuli huutelemaan ovelle, että hei teidän " Maijan" tutti jäi!!!! Ja meidän äiti oli sitten kääntynyt ja mulkaissut kauppiaallee, että anna olla! Olin tuolloin about 3v5kk. Enkä kaivannut tuttia sen jälkeen.

Pulloa lutkutin (lähinnä mehua ja velliä) myöskin yli kolmivuotiaaksi.

Hampaani ovat terveet; ainoastaan kolme paikattua hammasta ja hammasrivi on aina ollut suora.

Olen vuosimallia -82.

Kommentit (13)

Hampaat hyvät, ei ole ollut hammasrautoja tms. Ja aika paljon se tutti suussa oli, ja toiset 4 kädessä. Syntynyt oon -83.

Tuttipullon olen jättänyt vähän yli 2vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen vm-76. Tuttia en juuri syönyt,peukku jäi 4v.

Pullosta en tiedä että oliko käytössä sitten kun vauva-ajan ruokinta siirtyi kiinteisiin. Hampaat ovat

olleet hyvät vaikka peukkua söin muutenkin kun nukkuessa.

Tuttipulloista en välittänyt, mutta tutti oli mulla tosi pitkään.

Ja hampaat olivat vinot, niitä oiottiin, tiedä sitten johtuuko tutista vai siitä että mulla on liikaa hampaita liian pieniin ikeniin.

Kun pikku sisko syntyi mulle yritettiin selittää että nyt olen iso, ja isot eivät pidä tuttia suussa. En silti halunut luopua ihanasta tutistani. Ja lopuksi tehtiin kompromissi kun olin 5v että tutti lähtee mutta saan pitää tutin renkaan. Sitä rengasta pyörittelin sormissani vielä kouluiässä iltaisin ennen nukahtamista.

tuttia 4-vuotiaaksi asti.

Sain silloin vesirokon ja muistan kuinka suun ympärystä oli aivan täynnä kutisevia rakkuloita tutin hinkattua ihoa. Silloin annoin tutin vapaaehtoisesti pois, koska ajattelin sen aiheuttavan rakkuloita lisää.

Olen syntynyt 80-luvulla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat