Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko tää ihan liian pian? Mulla vaan menee hermot kun saan valehtelematta edelleen 5-10 kertaa yössä nousta sitä antamaan. (Asutaan kahdestaan niin isi ei voi auttaa...). + sit vielä päivällä annan lukemattomia kertoja aina sen tytölle.

Tyttö syö tuttia päivälläkin ja oon sitä " itkuihin tarjonnut" tähän asti aina. Nyt sit päiväunilla ajattelin kokeilla kuinka uni tulis ilman tuttia. Tyttö kiukutteli mun vieressä noin 10min ja ihan pari minsaa tosta oli suoraa huutoa ja sit vaan sellasta kitinää ja lopulta nukahti (sillon tällön nukutaan päikkärit vierekkäin). Eli ei nyt niin hirveen kauaa kuitenkaan itkenyt. Kerran heräsi kesken unien ja niin ku normaalia nousi istumaan ja itkemään (on käyny takas nukkuu aina heti ku saanu tutin takas suuhun) mut nyt silittelin päätä ja selkää n.30sekuntia ja siihen tyttö sit rauhottu ilman tuttia ja sit herätessä ei kaivannutkaan tuttia. Nyt on jo neljättä tuntia hyvällä tuulella enkä kertaakaan oo antanu tuttia ja mietin, että laitanko yöunillekin ilman tuttia?

Mitä sä oot mieltä? Pitäiskö vierottaa vasta myöhemmin?

Kommentit (4)

itkemään pudonnutta tuttia, jota ei itse saanut suuhun.

Joten otimme vain tutin pois kertaheitolla, itki sitä 2vrk, mutta sen jälkeen unohti sen olemassa olo kokonaan ja yöt rauhoittui ihanasti. :)

(neuvolassa kun sitten kerroin mitä olin mennyt tekemään, niin neuvolatäti sanoi että juuri noin olisi neuvonut tekemään, jos olisin kysynyt apua asiaan.)

Nyt tyttö 4v eikä ole tosiaankaan tuttia syönyt sen 5kk ikänsä jälkeen.

Eli mun mielestä sen helpommin saa vieroitettua, mitä nuorempi lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat