Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (15)

Ei riittänyt että menen huomauttamaan kuitin kanssa asiasta, olisi pitänyt olla juusto mukana. No enpä viittinyt kanniskella pilaantunutta juustoa koko työpäivää kassissa. Toisella kertaa ostin vähän harvinaisempaa juustoa ja sama juttu, tälllä kertaa valitin sähköpostitse maahantuojalle, mutta koskaan ei tullut vastausta. Siispä tämä Riitan herkku on boikotissa. Myös homemarjoja sisältäviä jogurtteja on tullut nautittua useita kertoja, mutta niitä nyt en ainakaan lähde roudaamaan kauppaan.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sain kassalla vain rahani takaisin, ja kun huomautin, että voisivat käydä sen hyllyn sieltä tyhjentämässä niistä vanhoista, sain vain murahduksen. Ja kaikki tämä suht isossa ja keskeisessä kaupassa erään ison kaupungin keskustassa.

Karkkilaatikossa oli pikkukivi tms, sain pari pussillista salmiakkia.

Appelsiinimehu (3 purkkia samasta erästä ostettuna) oli pilaantunutta, käytin laboratoriossa, sain hyvitystä moninkertaisella määrällä samaa mehua.



Turhasta en viitsisi valittaa. Pilaantunut tuote tai vierasesine on mielestäni aiheellinen jo valmistajankin tietoon saattaa.

soitto valmistajalle riittää, joka kysyy pakkauksen numerotiedot ja tarkastavat sitten siellä tehtaalla. Korvaavat tuotteen ja ehkä vähän enemmänkin kun annat tilinumerosi. Kauppaan on ihan turha mennä valittamaan.

valmistajalle suoraan valittanu.. eli jos tuote on viallinen (esim. ruuassa jotain sopimatonta) niin kannattaa suoraan tehtaalle laittaa palaute...koska kaupassa hyvittävät vaan tuotteen hinnan takas ilman suurempia bonuksia :)

Pakkaukseen jäänyt mikroskooppisen pieni reikä, josta ilma päässyt sisään, siksi pilaantunut ennen aikojaan. Korvaus maksettiin tilille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat