Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä tekee ihmisestä vaikeasti lähestyttävän? Katson sitten mikä tärppää kohdallani vai tärppääkö mikään :S

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija:

Lainaus:

Opiskele enemmän tuntemaan itseäsi, asia on näin yksinkertaista (siis teoriassa, käytännössä pitkä ja kivikkoinen tie - jota pitää olla motivoitunut kulkemaan)!

Kerroit olevasi kaksonen, eli ongelmana saattaisi olla ihan sellainenkin, että ihmiset joiden kanssa eniten tunnet " sielujen kumppanuutta" ovat toiset ilman merkit (vaaka ja vesimies, tai toinen kaksosen merkeissä syntynyt), ja he eivät (jos ovat tyypillisiä merkkinsä edustajia) ole yleensä kovinkaan kiinnostuneita pitkäaikaisesta, syvällisestä ja intensiivisestä ystävyydestä - ilman merkit perinteisesti pitävät kaveruudesta, ovat hyvin sosiaalisia --> tutustuvat helposti, mutta ovat samalla kiinnostuneempia suuresta massasta ihmisiä kuin siitä yhdestä yksilöstä, jolle sitten antaisivat kaikkensa ts. panostaisivat ystävyyteen yhden tai kahdenkaan kanssa kunnolla.

Tutustu astrologiaan, ota selvää siitä mikä on sinun nouseva merkkisi ja kuu merkkisi (niillä on paljon vaikutusta persoonaasi), katso myös minä vuonna olet syntynyt kiinalaisessa horoskoopissa, lue sen merkin kuvaus alan opuksesta ja myös kiinalainen " sisäinen kumppanisi" . Näillä pääset jo pitkälle =o).. olisi niin kiva kirjoitella sinulle enemmänkin (auttaa paremmin näissä asioissa, tulkita karttaa jne.) mutta en näin netin (tai ainakaan aihe vapaan kautta!) viitsi; menee liian henkilökohtaiselle tasolle, ts. et voi antaa niin henkilökohtaisia tietoja näillä sivustoilla.

Mutta tosiaan toivoisin, että lueskelisit noita em. asioita horoskooppikirjallisuudesta - opit tuntemaan itsesi ja voimavarasi paremmin, ja tuntiessasi myös toisen ihmisen, tiedät mihin olet ryhtymässä, osaat arvella ko. ihmissuhteen potentiaaliset karikot jo ennakolta, ja näin vältyt tuhlaamasta aikaasi sellaisiin joiden kanssa homma ei ns. " toimi" .

t. Se joka kyseli horoskooppia =o)

Olen kyllä kiinnostunut horoskoopeista, löytyykö netin kautta mistään tietoja esim nousevasta merkistä tmv?

ap

jolla vaikeaa solmia uusia ystävyyssuhteita. Olen perusilmeeltäni (ja luonteeltani) aika vakava, mutta kun minuun tutustuu lähemmin, osaan olla avoin, lämmin ja huumorintajuinenkin. Ujous vaan vaivaa, jotenkin olen lukossa :(

Miesten kanssa tulen hirveän hyvin juttuun, mutta olisipa ihanaa kun olisi naispuolisia ystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta ystävyys onkin sitten eri juttu... eli kun joku kaverini tulee meille kylään niin jokainen heistä on jotenkin vaivaantunut meillä, ja tunnen itsekin oloni kiusaantuneeksi. Ja jokaisen saan itse ruinata kylään, kukaan ei tule pyytämättä! Olen oikeasti niin loppu tähän. Mitä teen? Heittäydyn välinpitämättömäksi enkä välitä enää kenestäkään vai? En pysty sellaiseen. Mutta oikeasti kyllä kulutan itseni loppuun näin.

ap

Olet liian kaunis naisille ystäväksi.

Miten on miesten kanssa? Onko heidän kanssaan helpompi olla kuin naisten?

Nimim. " kateus vie kalatkin jne"

Mitä merkitystä sillä on asunko pienellä vai isolla paikkakunnalla kun totuus on se että saan elää elämäni " yksin" , ilman aitoja ystäviä, puhumattakaan mistään sydänystävästä.

ap

En kulje suupielet alaspäin. Olen iloinen luonteeltani ja hymyilen paljon. En ole ilkeä vaan hyväsydäminen ihminen. Siksi onkin niin vaikea käsittää että miksi en tahdo saada ystäviä? Kukaan ei huoli apuani missään eikä ole kiinnostunut minusta mitenkään. Elämäni on vain lasten- ja kodinhoitoa. Tietyllä tavalla vain edustamista mutta henkisesti hyvin tyhjää :(

ap

jos " lähestyttävä" on ystävällinen, avoin ja kohtelias.

Käytännössä se tarkoittaa _aitoa_ kiinnostusta lähimmäisiin. Se taas ilmenee positiivisena kehonkielenä ja kunnon katsekontakteina.

Katso kaveria silmiin. Ja hymyile. Siihen kaatuu kuka tahansa.

Jos sinulla ei ole sosiaalisia taitoja etkä osaa jutella? Hymyilevä pikku söpöliini saa usein sellaisen leiman, ettei sille mitään kannata jutella kun ei sillä ole mitään sanottavaa.

Arveluja?

Haluat ihmisten kiinnostuvan SINUSTA. Teet itsestäsi arvoituksen, sen sijaan, että olisit vilpittömän kiinnostunut muiden mielipiteistä. Vaikutat aika narsistiselta.

Ps. Tiedän paljon ihan jumalaisen kauniita ihmisiä, joilla oikeita ystäviä. ;)

Lainaus:

Mikä tekee ihmisestä vaikeasti lähestyttävän? Katson sitten mikä tärppää kohdallani vai tärppääkö mikään :S

Vierailija:

Lainaus:

Mitä merkitystä sillä on asunko pienellä vai isolla paikkakunnalla kun totuus on se että saan elää elämäni " yksin" , ilman aitoja ystäviä, puhumattakaan mistään sydänystävästä.

ap

Koska jos pääsee jutteluetäisyydelle, silloinhan täytyy olla jo jollakin tapaa ensin lähestynyt, vai mitä.

Jos olet niin poikkeuksellisen kaunis, että tavalliset tallaajat ovat kateellisia... :)

pitämään yhteyttä ja ystävyyttä yllä. En jaksa pettyä kerta toisensa jälkeen.

Mitä miehiin tulee niin kyllähän minä katseita saan, mutta eivät hekään tule lähelle, ts en kyllä ole hakeutunutkaan moisiin tilanteisiin kun itsellä jo aviomies on.

Alan jo uskoa että minulla on leima otsassa " älkää tulko lähelle!!" En voi ymmärtää mitä teen niin väärin.

ap

puolikkaita lauseita, aiheenvaihtoja kesken virkkeen..? Sellaiseen ihmiseen on tosi vaikea tutustua, kun on vaikea saada selville, mitä hän oikeasti ajattelee.

Ja valitettavaa, mutta totta on, että kauniita ihmisiä ei ole yhtä helppo lähestyä. Ainakin naiset ovat niin kateellisia. Johan sen täältä näkee. ;)

Vierailija:

Lainaus:

En kulje suupielet alaspäin. Olen iloinen luonteeltani ja hymyilen paljon. En ole ilkeä vaan hyväsydäminen ihminen. Siksi onkin niin vaikea käsittää että miksi en tahdo saada ystäviä? Kukaan ei huoli apuani missään eikä ole kiinnostunut minusta mitenkään. Elämäni on vain lasten- ja kodinhoitoa. Tietyllä tavalla vain edustamista mutta henkisesti hyvin tyhjää :(

ap

Sellaisen epätoivon aistii kyllä, ja vaivaantuneeksihan siitä tulee. Aito kiinnostus, yhteiset intressit ja lämpö ovat asioita erikseen.

Aikuisiällä on vaikeaa solmia läheisiä ystävyyssuhteita. Ei mahdotonta, mutta vaikeaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat