Seuraa 

Onko kenelläkään samaa ongelmaa.. eli pientä vuotoa alkaa pikkuhiljaa tulemaan jo 4 päivää ennen oikeiden kuukautisten alkua? Sitten kp 28 tulee kivut ja oikeat kuukautiset alkaa. Syön clomeja + terolut ja sama on toistunut jo useammassa kierrossa.. mistähän tämä johtuu ?

Kommentit (2)

en siis syö mitään lääkkeitä, ja tiputteluvuoto on ollut kuukautisten edeltäjänä jo kuopuksen syntymästä lähtien, hän täytti 2v. Sitä ennen ei ole ollut koskaan aiemmin.

Olen koettanut etsiä netistä tietoa asiasta ja minäkin sain selville että liittyy keltarauhasen vajaatoimintaan.

Olen keskustellut vuodosta oman gyneni kanssa, hänestä ei ollut aihetta toimenpiteisiin vielä, vaikka uutta lasta toivottaisiin.

Onkohan kenelläkään kokemuksia tiputteluvuodon hoitamisesta/ keltarauhasen vajaatoiminnan hoitamisesta / raskaaksi tulemisesta tämän ongelman kanssa?

Apua vyöhyketerapiasta? Tms?

Minäkin kuulisin mielelläni kokemuksia ja neuvoja asiasta lisää:-)

Mulla on samaa ongelmaa eli tiputteluvuotoa tulee noin nelisen päivää ennen kuukautisia, tuli myös Clomeja syödessäni. Ekassa IVF:ssä ei, varmaankin Lugejen vaikutuksesta, tullut tiputteluvuotoa, vaan menkat alkoi pp 12 ilman ennakkovaroituksia... Toi tiputteluvuoto johtunee ilmeisesti keltarauhashormonin vajaatoiminnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat