Seuraa 

Tilasin Tanskasta upean limen värisen Minymon talvihaalarin ja otimmekin sen heti käyttöön, vaikka tarkoitus oli käyttää vasta ensi talvena. Haalari olikin jo nyt ihan ok kokoinen kun Ticketin haalari jäi jo pieneksi pojan ottaessa hurjan kasvuspurtin.

Mutta nyt on ongelma - mitä ja minkä väristä asusteiksi haalariin ehdottaisit?

Värin näkee täältä, haalarin kuvaa ei ko sivuilla enää ollut

http://www.kids-deluxe.dk/product.asp?product=588&sub=76&page=1

Toisena haalarina meillä on nyt käytössä musta Ver De Terren haalari ja tietty olisi kiva jos asusteet sopisivat molempien kanssa.

Kommentit (13)

Meilläkin ollut limeä poikieni vaatteissa ja esim yhdet vk-asut oli limeä yhdistettynä sellaiseen saven väreen, esikoisen sydvest-hattu oli myös limeä ja kyllä näkyi hyvin se päässä:))

Ap (ja muut tietävät), millainen mitoitus kys merkissä on esim toppahaalereissa? minkä kokoisen tilaisitte lapselle tulevalle talvelle kun ikää olisi 4½-5v? pituudesta en osaa sanoa tarkasti mutta nyt sitä on n.105cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen nyt ostanut meidän tytölle paljon limen värisiä paitoja ja housuja, kun stemmaa loistavasti mm. vaaleanpunaisen, fuksiaan jne. Ja on tosi piristävän näköistä. Alan itse olla varsin kyllästynyt esim. ruskeaan muutakuin tehosteena.

Mutta itseasiaan, minä laittaisin jo hupussa olevia värejä asusteisiin tai sitten mustaa.

Vuori on Thinsulatetta ja päällinen vedenpitävää. Tuolla sivulla sanotaan, että pitää lämpöisenä -20 asteen pakkasessa.

Mielestäni tämä on laadukkaan oloinen haalari, toki on ollut meillä käytössä vasta pari päivää. Mitoituksesta: meillä poika käyttää 86-92 sisävaatetta ja tämä haalari on kokoa 92cm. Vielä on hieman reilu, mutta ei liian.

Löysin muuten eilen Pompiista tähän haalariin kivasti sopivat Superfit:n talvikengät alesta - 50%.

Ajattelin että musta voisi sopia, mustat rukkaset löytyy ja sitten pirteänä vaihtoehtona raidoissakin olevaa punaista ja keltaista tai oranssia. Oranssit pipo ja tumput löytyy, mutta pakkasille nuo ovat aivan liian ohuet. Täytyypä huomenna lähteä etsimään.

Puku on kyllä aivan ihanan värinen ja pirteän näköinen. Hyvin erottuu poika päiväkodin pihalta :)

Minä varmaan ottaisin hupun raidoista asusteisiin värit, pelaisin siis varman päälle. ;)

Tekisi melkein itsekin mieli tilata tuolta lapsille, kivoja takkejakin oli monta.

Nyt on kys haalari tilattuna ja vähän muutakin tuli kyllä pakettiin mukaan kun löytyi esikoisen tulevaan toppahaalariin ja hanskoihin juuri samansävyistä asustetta:o). Hassu minä mutta minkäs teet ja tuo limekin kun on niin ihana väri ja sopii vaalealle ja tummalle lapselleni (ihonvärikin heillä hieman erilainen vaikka sama isä on;)).

mutta tuo haalari olis muuten aikas ihana myös tytölle :)

Meillä oli tytöllä tänään juuri tuon haalarin värinen trikoopaita päällä ja katsoin kun puki päällensä roosa-atsalea väristä ulkohaalaria....tuo vihreä sopi aivan ihanasti tuohon tytön haalarin väreihin. Olis aivan mahtava ja pirteä yhdistelmä siis myös tytölle!! :))

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat