Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En ymmärrä, miksei yhtä punkkulasillista voi ottaa edes kohteliaisuuden vuoksi. Ihme juntteja!

Kyllä ottaa taas päähän suomalaiset tiukkikset!

Sivut

Kommentit (43)

Itse olen absolutisti ja ainoastaan ihmiset jotka itse käyttävät alkoholia runsaasti ovat aina kärkkäästi arvostelemassa minua. On se kummaa kun itse en näe muiden ryyppäämisestä vaivaa, mutta ryyppääjät kyllä näkevät suurenkin vaivan jos joku ei juo. Sinun kannattaisi viettää iltasi kaksin viinipullosi kanssa niin olisi sinullakin aina hyvä mieli, eikö niin?? Koita nyt hyvä ihminen hieman avartaa katsettasi ja hyväksyä ihmiset sellaisina kuin ne ovat! Ja ei, en ole alkoholisti, haluan vain omasta vapaasta tahdosta viettää elämäni selvin päin, mikäs sen ihanampaa =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en ole koskaan kummeksunut absolutisteja, ne ei juo ja sillä selvä. Mutta minä juon, jos mua huvittaa. Ja en anna kenekään lasiin sylkijän pilata iltaani.

mutta taattu fakta on, että sellaiset ihmiset jotka eivät juo, ovat takakireitä. Alkoholista pitävät ihmiset ovat rennompia. Aina. Kenenkään valintoja kritisoimatta, tällaisen totuuden olen vuosien saatossa huomannut.

Vierailija:

Lainaus:

Oksentaisin jos joutuisin juomaan. Haistaminenkin yököttää.

AP on ihan oikeassa. Muakin ärsyttää tuollaiset lapselliset juntit, jotka " ei tykkää" esim. viinistä tai konjakista. Juomia muiden joukossa.

sellainen (yleensä metelin pito, liittyen ihan mihin vaan, omaan juomiseen, syömiseen, juomattomuuteen, syömättömyyteen...) voi olla tosi ärsyttävää.

vai seisoiko ihan pokkana viinilasi kädessä siitä juomatta ja sua ärsytti kun vaikka kuinka koko illan kyyläsit niin ei nesteen pinta lasissa laskenut?

Täysin riippumatta siitä miten hän käyttäytyy. Erityisesti miehille ainoa hyväksyttävä syy tuntuu olevan se että on autolla ja sillonkin pitäisi ottaa se lasillinen.

Näin se asia vaan on. Lisäksi näistä vastauksista päätellen absolutistit tuntuvat luulevan että kaikki jotka käyttävät alkoholia ovat juoppoja. Voi voi teitä.

Edelleen samaa mieltä ja käsitys vaan vahvistuu mitä enemmän tätä elämää elän.

Ihan sama jos narkkarit paheksuisivat sitä joka ei otakaan piikkiä...

Kyse on kuitenkin huumaavien, terveydelle (ja aika monen sosiaaliselle elämälle) haitallisten aineiden säännöllisestä käytöstä, ei se sitä miksikään muuta että alkoholi on laillista ja huumeet eivät...

Jokatapauksessa tehkää palvelus ja älkää olko juomatta tai juoko vähemmän holittoman seurassa (ellei sitä selkeästi pyydä), menee pilalle senkin ehtoo.

Jos on kylässä tarjolla jotain ruokaa, jota en voi syödä, niin jätän syömättä.

Käsittämätöntä, jos jonkun ilta menee pilalle siitä, ettei joku toinen juo viiniä. Mitä se on sulta pois ja mitä iloa saisit siitä, että toinen joisi lasin viiniä?

Mun ilta on pilattu niin usein kun ei olla uskallettu juoda ihan tarpeeksi.

Mulla ei ole mitään eettisiä syitä olla juomatta eikä muiden alkoholin käyttö haittaa mua, enemmän häiritsee kun ihmiset alkavat jeesustelemaan heti jos tajuavat etten juokkaan. Baarissakin juon aina tuoremehua sateenvarjon kanssa niin ei tule ahdistavia tilanteita.

Musta on ihan käsittämätöntä, että ihmisiä haukutaan sen takia jos ei käytä alkoholia. Olisin ehkä ymmärtänyt jos paikka olis joku teinix. com

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat