Vierailija

Täältä palstalta olen lukenut että vain juntit ja villi-ihmiset antavat " puskansa" rehottaa luonnollisena, ja että jotain gyneäkin häiritsee semmoinen. No, miten te sen teette? POsliinia en halua missään tapauksessa, vain siistimmän ja ehkä lyhyemmän, ja kun sellaista yritin itselleni parturoida, olen nyt kärsinyt viisi päivää aivan jumalattoman ilkeästä kutinasta ja jäljelle jääneet tönkkökarvat tuikkii housuista läpi. Onko mulla jotenkin liian karkea karvoitus? Anteeksi groteski kuvaus ja epämiellyttävä aihe, mutta kertokaa nyt ihmeessä miten te toimitte? Hoitoainetta?:-)

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta kun en sitä posliinia kaipaisi. Olen sen verran vanhan polven tätejä, että tahdon mun ja taaperoikäisen tyttäreni alapäillä olevan jotakin eroa sentään.

ap

Tosin operaatio kestää vain puolisen tuntia, mutta pari päivää on alapää arka ainakin ens kertalaisella. Sokerointi on kuulemma kivuttomampaa, siihen aion uskaltautua seuraavaksi.

Onhan se alapää hetken posliini, mutta kasvaa ne karvat pikkuhiljaa takaisin.

Ja luulen, että taaperon ja synnyttäneen äidin alapäillä on muutakin eroa kuin karvoitus...

kuin vetää vahalla tai sokeroimalla posliiniksi. Posliinina se pysyy kuitenkin vain pari viikkoa ja sen jälkeen kasvaa pehmeä hentoinen karva, joka ei kutise eikä piikittele.

kun ei anna paljon kasvaa. Sitten leikkaan hiussaksilla muut alueet ihan lyhyeksi. Vie tietysti oman aikansa, mutta kannattaa. Jos koitan noita reunoja höylätä, niin sänki on seuraavana päivänä ja iho kirvelee ja tulee pieniä haavoja. Nyppiminen paras konsti.

olen myös samoilla linjoilla jonkun aiemman kanssa siitä, etten halua posliinia, siistitty riittää, ja saa riittää muidenkin (miehen ja gynen) mielestä.

Vierailija:

Lainaus:

Ja säärissä? WTF? Mulla on varmaan joku 15cm karvatonta ihoa navan ja ensimmäisten häpykarvojen välillä!

Terveisin, mustaa paksua karvaa riittää nilkoista napaan

Musta on mukavempi nuolla miehen karvat ojossa mallia -ei semmosta puskaa, sama juttu toisinpäin. Ikävä niitä karvoja on onkia suusta.. ;)

Siis ei haluta lapsia, mutta siistiyttä!

Mut asiaan:

Mä otan pinsetit ja nypin ne karvat tosta edestä sopivaan malliin, leikkaan sopivan pitusiksi ja sitten menen veskiin, laitan vaahtoo sinne alemmas ja pyllyyn saakka ja höylään varovasti. Kunnon suihkutukset ja rasvaukset. Mulla ei ole rasvaus auttanut kutinaan tossa edessä.. Nyppiminen ei tee kutinaa, eka kerta nyppiä on TUSKAA: joten varaa aikaa vaikka koko päivä siihen!! Toka kerta helpottaa jo suuresti.

Epilaattoria mies on mulle ehdotellut kun olen niin hidas nyppimään ja saa olla tarkka ettei nypp ihosta ja että pitää ihosta vähän kiinni.. Epilaattori on kuitenkin arvokkaampi sijotus kuin pinsetit ja jos sitä sitten ei tule käyttäneeksi? No kai sitten jalkoja tulis ajeltua?

eli karvoja jää vain " viivaksi" tai " kolmioksi" . Teen sen kertakäyttöhöylällä, erittäin hyvälaatuisella sellaisella vaahdon kera. ahaalta, eli perineumista (häpyhuulista ja välilihasta) ajelen kaikki karvat pois myös. Parilla ensimmäisellä kerralla vähän kutisee ja saattaa tulla punoittavia karvatuppiakin, mutta nopeasti iho tottuu siihen. Itse ajelen alapään karvat n. 2-3 kertaa viikossa.

Kuivaan ihoon tämä.

Eli ensin hommaat uuden terän höylään. Ja höyläät kaikki karvat jotka tulee bikinirajan ulkopuolelle. Eli sääriin ja napaan.

Saksella siistit pisimmät karvat intiimialueilta. Tarvitaan hieman akrobatiaa. Itse käytän kampaa ja hiusten leikkuu saksia. Teen sentin mittaiset.

Jätän kummulle (eli sivulta katsottuna se alue mikä näkyy) Karvoja sen sentin. Ja ala puolelta ajan höylällä.

Ei kutise muutaman kerran jälkeen. Sinnikkyyttä tarvitaan sillä kannattaa raakata(ajaa) Joka toinen päivä ensin alkuun.

Jos tuntuu voi iho alueelle levittää mietoa rasvaa tai öljyä operaation jälkeen.

Teresa 57

Mulla mies hoitaa homman mun ohjeitteni (ja ihan pikkuisen omien mieltymystensä) mukaan. Hän on myös tottuneempi noiden sheivausvälineiden käytössä. Näyttää olevan kiinnostunut asiasta ja tekee hyvää työtä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat