Vierailija

Onko muita TODELLA oikeasti ylipainoisia, jotka ovat hukanneet motivaation? Itse olen monta kertaa yrittänyt Painonvartijoissa ja kokeillut kaikki kaalisoppadieetit, mutta ei onnaa. Hyvässä lykyssä kiloja lähtee 10 tai vähän yli mutta sitten tulee stoppi ja kilot jyräävät tiensä läpi uudestaan. Nyt olen taas aloittanut keventämään ja pitäisi ajatella tätä uutena elämäntapana, mutta valmiiksi masentaa, kun tiedän, kuinka moni samanlainen aloitus on mennyt puihin. Kiloja pudotettavana n. 25-30 kiloa. Terveys meinaa jo pettää: on kohonneita kolesteroleja, verenpainetta ja verensokeri kohollaan. Tämän yksistään pitäisi motivoida, mutta ei..... Onko laihdutuslääkkeistä apua? Eräs ystäväni niitä kokeili ja hänellä putosi muutama kilo, jotka lääkityksen jälkeen palasivat takaisin :/

Kommentit (12)

Olen kokeillut aikoinaan kaiken ja ainoastaan karppaus on tuonut tuloksia.

Katso karppaus. info ja sieltä foorumi. Siellä on tuhansia laihduttaneita.

Itse olen pudottanut jo 25 kiloa kesästä ja kymmenkunta kiloa on jäljellä.

Eikä tarvitse nähdä nälkää.

Jos ei terveys motivoi niin ei mikään. Voisitko yrittää osallistua siihen suurin pudottaja kisaan. Sinne tosin on lääkärintarkastus, joten jos on jo sairastunut lihavuuden vuoksi niin tuskin otetaan. Voihan sitä kokeilla.

Paras tulos laihdutukseen on hiilihydraattien vähentäminen. Jo se on tosi hyvä, jos jättää ruokavaliosta pois sokerin ja leivän. Lisäksi liikuntaa edes jonkin verran joka päivä, vaikkapa 10 minuuttia, mutta kunhan vain nostaa takapuolensa ylös ja todella käy kävelemässä pikku lenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ne eivät siis poista nestettä, kuten joku ääliö tässä arpoi, vaan vaikuttavat rasvojen imeytymiseen ja aineenvaihduntaan. Siis tarkoitan tietenkin LÄÄKKEITÄ, reseptillä saatavia, ei mitään luontaistuote-selluloosapuristeita.

kaikki lähtee itsestä!!

Kun ajattelet laihduttamista mieti ensin ITSE mitä haluat. Älä tuijota lehtikuvia tyyliin " tuolta haluan näyttää" vaan mieti itse millainen haluat olla. Älä ota kenestäkään mallia vaan luo oma mallisi - tällä tarkoitan itsetuntoa ym ym.. Mieti millaisena olet onnellisin. Mieti sitten onko painolla merkitystä siihen - jos on - toimi sen mukaan. Se vaatii itsekuria, pitkää pinnaa jne. mutta ajattele se vaikka että testaatkin omaa tahdonvoimaa.. niinkuin jossain ohejlmassa oli hyvä neuvo - mieti mikä on NÄLKÄsyömistä ja mikä on TAPAsyömistä. Itseasiassa on ihana herätä aamulla siihen että on NÄLKÄ! Siis ei napostelua illalla.. esim. kunnon kävelylenkki, saunaan niin kyllä se uni tulee aikaisin!!

rinki jossa tsempataan toinen toisiamme.. tuu sinne mukaan vaan. tänää oli eka virallinen punnitus päivä joten ollaa kaikki alottelijoita..

http :// msn. com / muhkeatmimmit

välit vaan pois ja hakemus sisään.. varmasti pääset rinkiin mukaan. pieni esittely itestä ja siitä se lähtee

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat