Vierailija

En voi uskoa, että joku ihan oikeasti haluaa lapsen niin nuorena. Ajattelen, että kyseessä on joku hihhuliuskovainen tai sitten vahinko käynyt.

Kommentit (25)

Mieheni kanssa saimme esikoisemma kun olin 18, toinen syntyi vähän ennen kun täytin 20 ja kesäkuussa syntyy kolmas. Täytän helmikuussa 21 ja mieheni on 30. Itse en koe olevani luuseri, mutta ehkä sen joku toinen tietää paremmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

oon 26v ja mulla on 6 ja 7 vuotiaat lapset. Onpa mukava kun alkavat olla jo sen verran isoja, että touhuilevat paljon jo kavereiden kanssa jne.. ja äiti on vielä nuori ja ehtii vielä vaikka mitä ;) ei ole lapset hidastamassa esim. uraa tms.. Nuorena ne lapset pitää tehdä :) Sillon jaksaa..

Puolensa kaikessa..

Vierailija:

Lainaus:

No eihän toi provoilu kerro mistään muusta kuin sun älystä ( siis sen puutteesta ) ap.

Terv. väikkäriä vääntävä ap

- tapasin mieheni 16-vuotiaana, mies oli 21v

- menimme naimisiin, kun olin 20v

- sain esikoisen 21-vuotiaana

- täytän 2kk päästä 27v ja kesällä saamme neljännen lapsen

- olemme rakentaneet omakotitalon ilman lainaa pk-seudulle. tosin nyt asumme vuokralla ullanlinnassa (3000e/kk) kun etsimme uutta kotia paremmalta paikalta

- en ole käynyt kouluja, lapsuuden haave oli kotiäiti, kotiäiti olen, siihen on varaa (nettotuloni kuukaudessa n. 7000e. tosin sisältää lapsilisät ym)

- emme ole uskonnollisia, vaikka haluamme ainakin 10 lasta

ja meillä ainakin mukavaa kun jopa mummot ja vaarit sitten vielä kivassa iässä ja jaksavat välillä hoitaa ja leikkiä lasten-lastensa kanssa! Meidän muksuilla jopa 3 isomummoa ja 1 isoisoisä!!! Meidän 3 v esikoinen pitää miehen mummoa parhaana ystävänään :)

Vierailija:

Lainaus:

laitoitko just äsken sen " absolutistit pilasivat illan" -ketjun?

Provoilu on kivaa. Varsinkin kun on näin tyhmä kohderyhmä...

ap

Vierailija:

Lainaus:

Mun provoihin on tullut parhaimmillaan useita satoja vastauksia, joista ehkä yksi on epäillyt provoksi, jos sitäkään.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ap

Olin ollut naimisissa jo kolme vuotta, en pidä itseäni erityisen nuorena äitinä, vaikka ensimmäisen sain ollessani 21v. Hyvin kasvatetut lapset kuitenkin, kiittävät pöydästä noustessaan ilman kehoitusta, eivätkä nujakoi päiväkodissa. Olin kotona vuosikausia heidän kanssaan. Nyt opiskelen ja saan miltei pelkkiä kiitettäviä koulussa.

Minulla ei ole velkaa ja kotona on kaikki mukavuudet. En pidä itseäni erityisen luuserina. Lapsista huolimatta ollaan matkusteltu, sekä asuttu ulkomailla pari vuotta.

Mun provoihin on tullut parhaimmillaan useita satoja vastauksia, joista ehkä yksi on epäillyt provoksi, jos sitäkään.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat