Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Mistä löytyisi pidemmillä " jaloilla" oleva kehto, eli ei sellainen mikä ihan lattian tasossa vaan korkeamalla oleva. Ja hintakin pitäis olla sopuisa;). Vinkkejä?!

Kommentit (5)

Hei!

Olen siis tuo tuusiksen ystävä joka omistaa tuollaisen Pinolinon kehdon johon tuusis linkin laittoi. Tuosta nimenomaisesta kaupasta kehdon tilasin, jäin maksamaan kehto + patja + pinnasuojukset + verho + lakanat muistaakseni noin 130 ¿ postikuluineen (ostin vuosi sitten, silloin oli edullisempi kuin nyt näyttää olevan).

Tykättiin kehdosta ihan mielettömästi, siinä on siis just nuo ominaisuudet joista tuusis mainitsi. Eli suosittelen siis ehdottomasti tilaamaan, jos malli miellyttää. Meistä kehto on niin ihana, että se jää jemmaan sitten ehkä kahdenkymmenen vuoden kuluttua tuleville lapsenlapsille... ;)

Ja itse en osaa saksaa lainkaan, silti asiointi on onnistunut tuon nimenomaisen kaupan kanssa erinomaisesti englannilla. Lähettelin muutaman kerran mailia, kun halusin selventää mitä hintaan kuuluu. Erittäin hyvää palvelua kaupasta olen saanut! Tilasin sieltä yhdistelmätkin, kun olin niin tyytyväinen kauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiitos vinkistä mistä löytyi noita Pinolinon kehtoja.Tosi hyvät valikoimat ja hintahaitari on myös sopiva!

Kysely laitettu meneen sinne ja varmasti sieltä tuon kehdon tilaan;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat