Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

painan 55 kiloa ja olen 166 pitkä, tummat pitkät kiharat hiukset ja mies joka on rikostutkija.

Sivut

Kommentit (76)

kiloa ja ei miestä ja edelleen volvo tosin linja-autona ja joku hoikempi ja FIKSUMPI vei sun duunin. Mut hei sulle jäi lapset ja velka =) ja tiedäkkö mitä. Mulla menee paremmin, koska mun mies saa parempaa liksaa =)))))))))))))

ajokortiton ja autoton pian kahden lapsen äiti. mieheni on cnc-koneistaja ja tienaa kuussa 1400¿ netto. itse olen nyt lyhyessä työsuhteessa siivoojana (ihan mukavaa hommaa itseasiassa) ja tienaan hiukan vähemmän kuin mies.

oon 158 cm pitkä, ennen raskautta painoin 47 kg. on selluliittia, en ole kiinteä, hyväkuntoinen enkä lihaksikas.

mulla on aika huono sisustusmaku ja vaattet järjestään vanhoja ja alun alkaen sieltä ankeemmasta päästä. tukka mulla on kauniisti leikattu ja värjätty, mutta mä oon niin onneton sitä laittamaan että näyttää yleensä aikamoiselta pehkolta.

oon aika onnellinen ja tyytyväinen mun elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jotenkin on surullista, että ihmisen jokainen lause alkaa joko sanalla minä, minulla tai olen.

Surullista myös tällaisen ihmisen lasten kannalta. Useimmiten oma etu menee sitten lasten edun edelle...

avioliiton aikana asuin lähes 400 neliöisessä talossa, jonka ex sai perintönä. Autoja löytyi useampia, firman nimissä vielä lisää. Itse olin kuitenkin se liitosta lähtijä, ja rehellisesti olen nyt paljon onnellisempi ja voin henkisesti paremmin.

Olen varakkaasta suvusta, joka jatkui vielä exän kanssakin ja voin sanoa, että se raha ei tuo onnea!!! Helpottaa elämää kylläkin, ja sillä on monesti helppo paikkailla koloja elämässä...kun parisuhde tökki, mikäs sen parempaa kuin lähteä ostoksille :)

Vierailija:

Lainaus:

pikkusieluisten on todella vaikea käsittää, että on minun kaltaisiani ihmisiä, jotka eivät ole kenellekään kateellisia. Vaikka itselläni on asiat erittäin hyvin (alaisia tosin " vain" 7), pidän silti surullisena sitä, ettei ihmisellä ole elämässään muuta sisältöä kuin ajatella itseään ja omistuksiaan. En siis ole kateellinen, maallinen vauraus voi kadota yhdessä päivässä. Se muu elämän sisältö ratkaisee, millä mielellä sitten aikanaan sulkee silmänsä viimeisen kerran.

Voitko siis yhden ainoan aloituksen perusteella sanoa millainen ihminen olen? aika huvittavaa...luulin että ihmisen " kritisointiin" tarvitaan vähän enemmän tuntemusta. Se kertoo sinusta aika paljon.

Musta on ihanaa, että voin olla onnellinen ihan todistelematta sitä, miten ihana ja kaunis ja rikas olen. Ja siitä miehen ammatista välittämättä =)

Vähän kuin lukis yläasteen aineita, millaista elämäsi on 10 vuoden kuluttua...

Vierailija:

Lainaus:

Olemme onnellinen ja näyttävä pari.

Olen myös todella mukava, avoin, huumorintajuinen ja sosiaalinen, ei se mun elämä siis pelkkää kauneutta ja rahaa oo, on minulla muutakin. Omaisuuttakin on.

25 vuotiaana, kun työkokemusta ei ole juurikaan voinut ehtiä kertymään kahden äitiyslomasi aikana...etkä yliopistollista loppututkintoakaan ole vielä ehtinyt noiden lapsentekokiireittesi vuoksi suorittamaan...

Ihan hauska provo silti, dream on. :)

mun ex oli tai on vieläkin koirapoliisina, ja se ei kyllä läheskään 3000 e kk saa, tai saa välillä kun lisät nostaa. Mutta ne lisätkin on tosi surkeita, kaukana esim kaupan alan iltalisistä eikä pahemmin voi sanoa ei kiitos en tule sunnuntaina töihin. Se on elämäntapa :)

Poliisien palkat on tosi surkeita verrattuna työhön!! Vaikka valtiolla taitaa olla kaikki huonopalkkaisia työhön nähden, paitsi tuolla arkadianmäellä.

YLPEYS KÄY LANKEEMUKSEN EDELLÄ.

Miltei poikkeuksetta ylpeät ihmiset joutuvat nöyrtymään hyvin tuskallisella tavalla.

T: 35-vuotias pätkätyöläinen (ei alaisia), 166 cm ja 57 kg, selluliittia ja känsiä

Tahdotko kuulla ehkä sen, että paljaana tänne tulit ja paljaana lähdet. Siis:" Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman."

Mutta tiedätkö miten pääset pakoon helvettiä?

Tiesitkö, että kaikki uskosta osattomat on jo tuomittu?

" Joka uskoo Häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan Nimeen."

" Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi sielullensa vahingon? Taikka mitä voi ihminen antaa sielunsa lunnaiksi?"

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat