Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun selailee karppausinfon sivuja, niin huomaa että siellä sadat ja taas sadat ihmiset on laihtuneet ihan älyttömiä määriä. Sentit lähtee ihan sulamalla ja kiloja putoaa kymmenittäin, yhdelläkin 75 kiloa! Ja lähes kaikki vaikuttavat olevan erittäin tyytyväisiä valintaansa ja ovat suorastaan hurahtaneet karppailuun.

Hurjaa että siitä ei siltikään virallisesti puhuta vaan lujasti vaietaan.

Kommentit (11)

Karppaus ei ole ensinkään ihmedieetti. Jokainen karppauksen aloittava tietää -tai ainakin hänen pitäisi tietää- että se on elämäntapa josta ei voi enää luopua ilman että kilot palaavat.

Ja terveellisyydestä: Toivon perusteluitasi sille, miksi on epäterveellistä vaihtaa pihvin kaverina oleva peruna parsakaaliin/kukkakaaliin/munakoisoon/kesäkurpitsaan/paprikaan tai mihin tahansa muuhun vihannekseen? Luuletko oikeasti perunan olevan jotenkin erityisen terveellistä ja ravinnerikasta ruokaa?

Ei se, että ei syödä " huonoja hiilareita" ...

Samaan perustuu kaiken maailman vissydieetit yms: vähän kaloreita, paino putoaa.

Karppausta tosin voi jatkaa vuosikausia, siitä voi tehdä elämäntavan, ja siksi tulos on " pysyvä" , niin kauan kuin karppausta jatketaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaloriteoria pätisi mikäli ihminen olisi kone, joka kuluttaisi aina saman verran ja tekisi aina samoja juttuja. Mutta näin ei ole.

Mä, liikkumaton normaalipainon sisällä laihduttava nainen, laihduin syömällä reilusti yli 2000 kcal vuorokaudessa, joka vastasi painonvartijoiden pisteissä yli 42 pistettä päivässä. Että se siitä sun energiavajeesta..

Vierailija:

Lainaus:

Jokainen karppauksen aloittava tietää -tai ainakin hänen pitäisi tietää- että se on elämäntapa josta ei voi enää luopua ilman että kilot palaavat.

Ei tarvitse pelätä hysteerisenä riisinjyvää ja spagetinpalaa, vaan hoikkana voi pysyä karppaamattakin. Esimerkiksi minä. Pudotin 32 kg Pointseilla, ja olen pysynyt samanpainoisena jo yli 4 vuotta. Ja kyllä, lasagne maistuu edelleen :)

vähänkö ihanaa oli heittää se " puku" pois ja astua sieltä ulos niinkuin neitoperhonen :)) Ihan eri olo ja ihan hirrrveen energinen. Kelatkaa nyt pitävänne semmosta 30kilon kumipukua päällä ja siihen vielä vaatteita, huh huh. Ei enää ikinä siihen jamaan!

koirasivuilla koirista pitäviä, jne.

Vierailija:

Lainaus:

Kun selailee karppausinfon sivuja, niin huomaa että siellä sadat ja taas sadat ihmiset on laihtuneet ihan älyttömiä määriä. Ja lähes kaikki vaikuttavat olevan erittäin tyytyväisiä valintaansa ja ovat suorastaan hurahtaneet karppailuun.

Mä olen ollut karppaamalla saavutetussa ihannepainossani kohta 2,5 vuotta. Sekö ei ole pysyvää? Ja karppaus on minulle elämäntapa. Missähän vaiheessa se pysymättömyys alkaa sitten ilmetä?!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat