Vierailija

Oon ollut kipeenä koko vkon ja toivottavasti sunnuntaihin mennessä olen ok kunnossa sillä silloin olisi tytön 3v bileet tiedossa. Ajattelin jo että tarjottavat tulevat suoraan kaupan pakastealtaasta sillä ideoita on nolla ja energiaakin rajallisesti=)

Auttakaahan nyt kokeneemmat leidit - miten taikoa suolaista ja makeaa niin että tulis tarjoilun puolesta onnistuneet synttärit?

Tuhannesti kiitoksia etukäteen!

Kommentit (10)

Tikut muuten on paha juttu 3v-synttäreillä jos on paljon 3v lapsia ja pienempiä, ne alkaa tökkiä niillä toisiaan, kokemusta on...

Lisää ehdotuksia: lihapullia, nakkia, popcornia. Kakku varmana on se pääasia, kannattaa keskittyä siihen. Ja vatkata se kerma ihan oikeesti.

Kääretortusta saa myös muotoiltua jotain erikoisempia junakakkujuttuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Valmiin kakkupohjan väliin viipaloitua jäätelöä litran paketti; esim. Trio-kermajäätelöä. Päällimmäiseksi kakkupohja. Painele tiiviiksi ja laita pakkaseen. Ota kaapista melkein suoraan pöytään.

Kakkua ei voi kuoruttaa purkkivaahdolla! Vain kerralla syötävät annokset juuri ennen tarjoilua voi... se sulaa ihan hetkessä. Jos laitat sitä kakaun päälle, vartin päästä ne on valuneena maitona pöydällä!

Paljonko kostutan valmispohjia? Kostutanko ollenkaan päällimmäistä kerrosta?

Että voi ihminen olla avuton, kiitos siis vastaajille etukäteen!

josta joikainen voi ottaa itse (tai jonkun avulla) jatskia omaan kuppiin. Viereen vaikka erilaisia lisia jaateloon, esim. nonparelleja, kinuski-/suklaakastiketta, sukalaarouhetta, tai mita ikina tuleekin mieleen laittaa koristukseksi tai makua antamaan. Meilla ainakin toiminut, toisin 4vuotissynttareilla.

Sitten kakku tietty, minka voi ostaa valmiina. Karkkia, keksia jne.

Suolasia taas voi laittaa pizzaa, valmispiirakoita (liha- kasvuspiirakat) , sipsia jne.

- niitä maissinaksuja(ei sisällä suolaa ja vain vähän rasvaa..)

- vaahtokarkkeja (?) - jos sallit jo karkit lapsillesi..

- valmispizza levy, josta leikkaa sellaisia minipizzoja, esim. piparkakkumuotilla??? hih. En ole kyllä testannut, tuli vaan mieleen..

- valmiskakkupohjia, joita voisi muotoilla uudelleen vaikka junavaunun muotoon (englannin lakritsista saa hyviä piippuja ja hiilivaunuun hyviä lakuja jne..) ostaa kermavaahtoputeli (se sellainen pursotin) ja mansikkahilloa tms. Ei tarvitse siis itse edes vatkainta käyttää..

- ja vaikka ihan vaan hedelmiä leikattuna pieniksi.. ? Jos on allergisia lapsia voi tietty olla vaikea valvoa..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat