Vierailija

Kommentit (18)

Samassa talossa asutaan vieläkin nyt 7 vuoden jälkeen. Helsingissä asutaan ja tullaan asumaan. Mutta talo myydään siinä vaiheessa kun pihatyöt rupeaaa käymään liian raskaiksi, ja muutetaan rivariin tai kerrostaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mies oli 25-vuotias. Mutta, tämä on oikeesti aika pieni ja edullinen, kuten mun mielestä pitää ollakin jos on ostamassa ekaa asuntoa eikä ole kertynyt vielä mitään omaisuutta ja tulotkin on suht. pienet.

En ymmärrä niitä nuoria, jotka ottavat 150 000 euroa lainaa, vaikkei ole edes varmaa työpaikkaa...

Itse en alkuun ollut niin innostunut omakotitalosta (mies halusi sellaista), mutta jälkeenpäin olen kyllä ollut tosi tyytyväinen ratkaisuun. Täällä on oma rauhansa ja omat sännöt ja siitä tykkään.

Olin juuri valmistunut ja saanut hyvän vakityön. Ex-mies oli kanssa töissä ja hyväpalkkainen. Toisen asunnon ostin 28-vuotiaana: yksin kerrostalokolmion 131 000 Eurolla. Kolmannen asunnon ostin 31-vuotiaana uuden miehen kanssa ja silloin taas omakotitalo ja hintaa oli ihan liikaa kuten nykyään yleensäkin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat