Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (30)

Kavin katsomassa sen aikoinaan 15-vuotiaana (ikaraja oli 16) silloin muinoin 70-luvulla. Pelkasin aivan tajuttomasti, en nukkunut moneen yohon ja piti pitaa valoja paalla. Sen jalkeen en ole kauhuelokuvia katsonut, enka aio katsoakkaan.

Donnie Darko oli tosi hyva elokuva, se loppu oli aivan mahtava kun koko elokuvan ajan kestanyt epatietoisuus siita olenko tyhma vai onko tama elokuva ihan kummallinen, ratkesi kun koko elokuvan pointti selvisi aivan viime metreilla.

ku mä tiedän sellaisen, ku donnie brasco, jossa poliisi soluttautuu rikollisjengiin ja joutuu sahailemaan ruumiita ym.. vai muistanko nimen väärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hohto ei ole kovin pelottava, vaikka hyvä onkin.

Mutta Blair Witch Project taas on. Näen silmissäni jonkun seisovan seinää vasten ja hrrr... Siinä on tunnelma ja kaikki tehty (silloin) niin uudella tavalla.

Donnie Darko on yksi ehdottomista suosikkileffoistani, mutta (minä) en luokittele sitä pelottavaksi.

Pelottavia ovat olleet just noi kaikki kinkkis-kauhut, Kaunat, Ringit yms. En niitä enää katso, kun yöunet menee.

Pelkäsin ihan hulluna, tietysti leffa katsottiin keskellä yötä kaverin luona joka asui ihan korvessa keskellä ei mitään. Kyllä pelotti sen jälkeen käydä nukkumaan.

Nuo kauhuleffat, missä pelottavat örkit sun muut näytetään, ei ole läheskään yhtä tehokkaita kun tuo BWP. Pitäisi vissiin katsoa leffa uudestaan että vieläkö se toimii yhtä hyvin.

Ehdottomasti aasialaisina versioina. Nuo jenkkiversiot on lähinnä kuvottavia ei niinkään ehkä pelottavia. Jos pelkoa tahtoo niin sen tunteen löytää aasialaisista :)

Siinä vaan oli jotain niin käsittämättömän karmivaa. Olen nähnyt vaikka mitä kauhuleffoja kakarasta asti, eikä mikään ole tähän asti kammottanut niinkuin tuo.

Minä en pysty kattomaan manaajaa. Kerran erehdyin ja ikinä enää en kato. Pelotti aivan kamalasti jälkeenpäin ja näkyi silmissä ne kuvat.

ja pelottavin ehdottomasti ollut Descent, en nyt vaan tiedä miten se on suomennettu... Se tunnelma, huh huh! Ja voin sanoa että on aivan syystä K-18!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat