Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vanhalla isälläni jotain säätöä niiden kanssa...ja huolettaa että tekevät jotakin hänelle.

onneksi on kunnon verikoira isällä kotona turvana.

Kommentit (27)

Jonkin sortin huijareita ovat KAIKKI!!

jJa heistä on kivaa, jos joku valkolainen pelkää. Onneksi on eräs tuttava jota kaikki mannet pelkää :)

Kyllä otan laukustani tiukemmin kiinni kun niitä vastaan tulee.

Kotipaikkaunnallani mustalaiset huijasivat isoja summia rahaa hyväuskoiselta hölmöltä. Lisäksi kun ne kulkee ryhmänä, tulevat jopa kotiin niin aina häviää jotain.

Kehota pysymään mahdollisimman kaukana niistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä te olette uskomattomia. Mustalasietko nyt on kaikenkansan vitsaus.

Siis mä tunnen aivan ihania romaneja ja siis ei lainkuuliaisempia ( ainakaan nämä) ole siis heitä ärsyttää suunattomasti jos omat tekee tyhmyyksiä.

Ihan samoin kun tunnen ihan super idiootteja valkolaisia siis oikeasti selaisia mitkä olisi syytä oistää putkaan ja hukata avain.

väitän että enempi meikäläisissä on näitä mätäpaiseita kuin romaneissa. Menkää vaikka vankiloihin katsomaan mistä ryhmästä suurimmat roistot ja pahoinpitelijät tulee.

Vierailija:

Lainaus:

väitän että enempi meikäläisissä on näitä mätäpaiseita kuin romaneissa.

Mustalaisista vähintään puolet on jonkin sortin huijareita ja varkaita.

tunnen muutamia mustalaisia jotka ovat oikein ihania ja muutamia ketkä sitten eivät ole ollenkaan mukavia ja niitä on syytä pelätä. heillä on aika erilainen kasvatus tapa kuin meillä ei romaneilla. mutta löytyy meistäkin ilkimyksiä. bisnes hommia en mustalaisenkanssa rupeisi tekemään,suvusta löytyy kuitenkin joku kiero tyyppi... valitettavasti. en ole rasisti...olin rakastunutkin mustalaispoikaan,mutta eipä olisi kummankaan suvut suhdetta hyväksyneet.

Totuus on valitettavasti se että monet mustalaisista on erittäin epärehellisiä ja käyttävät varsinkin " valkolaisia" häikäilemättä hyväkseen. Eritoten vanhuksia... Minkä ikäinen isäsi on?

Monet mustalaiset myös pelkäävät todella todella kovasti koiria ;)

Koskaan ei saa yleistää. Toivotaan, että isäsi kaverit ovat hyvällä asialla.

Itse ikävä kyllä tiedän 3 eri tapausta, joissa tämä tuttavuussuhteet ovat loppuneet samalla kertaa kuin rahatkin. Eli toinen osapuoli (saat itse päätellä kumpi) syytää rahaa toiselle. Niin kauan ovat tosi hyvää kaveria, kun rahaa on.

Eräs työkaveri menetti kaiken, siis ihan kaiken, asuntoa myöten. Toinen vain rahansa.

Jos isäsi ei pysty itse arvioimaan tilannetta, se on kurjaa. Useinhan juuri huono-onnisia/kovia kokeneita/yksinäisiä käytetään hyväksi. Toivottavasti isäsi ei kuulu näihin.

Taidat olla omien vanhempiesi ennekkoluulojen kasvattama, Kaiketi olet myäs samaa mieltä pakolaisista jne.

Tutustu ensin ihmisiin ja tuomitse vasta sitten.

" Älä tuomitse ettei sinua tuomittaisiin, mutta jos tuomitset tuomitse oikein."

sinisilmäsenä uskon että ei tässä mitään hätää, nää on varmaan ihan kivoja...BANG moraa keuhkoon ja sairaalaan! Hiphei. Sen verran moneen tilanteeseen oon kaupanalan työntekijänä joutunu, et ei siin viitti enää riskejä ottaa. Joutunu töistä lähtemään tappouhkaukset ja hakkauspelko päällä ja voin sanoa et se EI ole herkkua ja tiedän että yleistää ei sais, mut tää nyt on vaan tällanen juttu. Anteeks jos jotakuta loukkaan, mutta mua pelottaa.

MUTTA, pidän kyllä laukkuani tarkemmin silmällä mustalaisten läheisyydessä. En alkaisi tekemään heidän kanssaan minkäänlaista kauppaa, en ikinä avaisi ovea jos mustalainen/mustalaiset soittaa ovikelloa. Olen kyllä jutellut mustalaisäitien ja -isien kanssa esimerkiksi ruotsinlaivan lastenhuoneessa, ja he ovat olleet ihan mukavia, mutta suhtaudun kuitenkin hieman varauksella heihin.

Olin aikoinaan kahdessa kaupassa töissä, ja huomasin että mustalaisten mukaan lähti kyllä paljon sellaista tavaraa, jota ei ollut maksettu. Enemmän kuin minkään muun ihmisryhmän mukaan...

Jos mustalaiset " säätäisivät" jotain vanhan isäni kanssa, olisin kyllä hieman varautunut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat